فلیکر با اپلیکیشن جدید خود قصد دارد جایگزین Instagram شود

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
امروز یاهو از نسخه جدید اپلیکیشن Flicker با تغییرات اساسی ظاهری و قابلیت‌های بیشتر برای اشتراک گذاری تصاویر رونمایی کرد. این اپلیکیشن که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارایه شده است، امکانات مشابه اپلیکیشن محبوب Instagram را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

در نسخه ۳ نرم‌افزار Flicker علاوه بر بهبود اشتراک گذاری فایل‌ها در دراپ‌باکس و گوگل پلاس، امکانات بسیار خوب ویرایش تصاویر و همچنین افکت‌های شبیه به اینستگرام اضافه شده است.

در نسخه جدید فلیکر قابلیت نمایش متادیتاهای مرتبط با عکس شامل دوربینی که تصویربرداری با آن انجام شده و تنظیماتی که بر روی دوربین اعمال گردیده، نیز میسر شده است.

فلیکر از نظر ظاهری بسیار شبیه به اینستگرام شده است و این موضوع تنها به اضافه شدن فیلترها محدود نمی‌شود. حالا کاربران می‌توانند برای هر تصویر، دیدگاه و نظر خود را منتشر کنند، تصاویر مورد نظر خود را لایک کنند و هر کدام را که مایل بودند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در نسخه جدید فلیکر شما می‌توانید همچون اینستگرام، تصاویر منتشر شده توسط دوستان خود را به صورت پشت سر هم مشاهده کنید و علاوه بر آن قادر هستید تا یک ویدیو کلیپ ۳۰ ثانیه تهیه نموده و پس از اعمال فیلترهای مورد نظر، آن را آپلود کنید.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش، یاهو اعلام کرد که به تمام کاربران این سرویس ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برلی دانلود Flicker به اپل استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات