فروش محدود عینک گوگل در آمریکا از دیروز آغاز شد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
یکی از پروژه‌های گوگل که اخبار فراوانی در مورد آن منتشر شده، گوگل‌گلس است. دوست‌داران فناوری‌های نوین برای داشتن یکی از نمونه‌های این محصولات باید دعوت‌نامه در اختیار داشته باشند و در صورت دعوت شدن نیز باید فرد مورد نظر 1,500 دلار برای خرید آن پرداخت نماید. در صورتی که ساکن ایالات متحده بوده، علاقه‌ی وافری به داشتن یک گوگل‌گلس داشته و بودجه‌ی 1,500 دلاری آن را تامین کرده‌اید و تنها مشکل شما عدم در اختیار داشتن دعوت‌نامه است، پس این بهترین فرصت برای شما است.
تبلیغات

گوگل اعلام کرده است که علاقمندان به خرید گوگل‌گلس می‌توانند از 15 آپریل یا به بیان بهتر 26 فروردین ماه جاری بدون در اختیار داشتن دعوت‌نامه، عینک گوگل را خریداری نمایند. گوگل اعلام کرده است که این فروش در راستای برنامه‌ی Glass Explorer است، اما اطلاعاتی در مورد جزئیات این برنامه منتشر نشده است.

گوگل علاوه بر نسخه‌های معمولی، نمونه‌ی فریم‌دار را نیز برای فروش ارائه کرده است، از اوین‌رو کاربرانی که مجبور به استفاده از عینک‌های طبی هستند، می‌توانند با خرید این نمونه‌ها از لنزهای طبی در کنار گوگل‌گلی استفاده کنند.

فروش عینک گوگل فقط به ایالات متحده محدود شده است. براساس اعلام این کمپانی، غول جستجو هنوز آماده‌ی عرضه‌ی این محصول در سایر کشورها نیست. براساس اعلام گوگل تا کنون ظرفیت خرید برای برخی نقاط تکمیل شده است. به واسطه‌ی قیمت 1,500 دلاری این گجت‌پوشیدنی، هنوز این محصول بازار چندان پرباری ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات