وب‌گرد: استفاده بهتر از تلفن‌هوشمند، حل آنلاین مسائل ریاضی و چیزهای دیگر

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

توضیح: ضمن تشکر صمیمانه از مشارکت فعال شما در سری «وب‌گرد»، به اطلاع می‌رسانیم از این پس در هر مقاله، به یکی از پیشنهادهای شما نیز پرداخته خواهد شد.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Shifu

Shifu، دوستی زیرک است که در تلفن‌هوشمند اندروید شما زندگی نموده و فعالیت شما را دنبال می‌کند. Shifu می‌بیند که شما کی و چگونه از تلفن‌همراهتان استفاده می‌کنید. چیزهایی را که برای شما مهم هستند شناسایی نموده و در زمان مناسب آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن کارهای مهم را به شما یادآوری کرده و فعالیت‌های غیرضروری را مخفی می‌کند.

Shifu

SleepSounds HQ

اپلیکیشن SleepSounds HQ به کمک بیش از ۵۰۰ موسیقی آرامش‌بخش از سراسر دنیا در زمانی بسیار کوتاه ذهنتان را آرام کرده و شما را به خوابی عمیق فرو می‌برد. به کمک این اپلیکیشن، خوابی آرام خواهید داشت که نتیجه آن تازه و پرانرژی بودن در هنگام برخواستن است. SleepSounds HQ تعداد زیادی از صداهای باکیفیت ضبط شده در طبیعت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Sleep Sounds HQ

Compilr

Compilr یک ویرایش متن آنلاین است که به شما امکان می‌دهد به راحتی در مرورگر خود کدنویسی کنید. توسعه‌دهندگان Compilr تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شما فقط بر روی کدنویسی و یادگیری تمرکز کنید. Compilr با تمام مرورگر‌های مدرن سازگار است.

Compilr

Unseen

Unseen، یک بستر ایمن و خصوصی برای پیام‌رسانی، ارسال ایمیل و تماس فراهم کرده است. تیم Unseen، برای کاربران خود یک وب‌سایت، یک اپلیکیشن موبایلی و یک نرم‌افزار دسکتاپ فراهم کرده‌ تا در هر مکانی به آن‌ها در برقراری یک ارتباط ایمن کمک کند. برای کمک به حفظ حریم خصوصی کاربران، مقر اصلی شرکت توسعه‌دهنده و سرورهای Unseen در کشور ایسلند واقع شده‌، جایی که قوانین بسیار سختگیرانه‌ای در مورد حریم خصوصی افراد دارد.

Unseen

پیشنهاد شما: Mathway

Mathway، وب‌سایتی کاربردی است که مسائل ریاضی شما را در مدت زمانی کوتاه حل نموده و پاسخ صحیح را همراه با راه‌حل به شما نمایش می‌دهد. رسم نمودار توابع و نحوه محاسبه آن‌ها، حل معادلات مثلثاتی، مسائل انتگرال، مسأله‌های ساده مانند محاسبه درصد و چهار عمل اصلی، رسم منشور و اشکال هندسی با وارد کردن نام انگلیسی آنها، حل معادلات شیمی، نواختن نوت موسیقی با وارد کردن نوت بخشی از توانایی‌های Mathway محسوب می‌شوند. با Mathway همیشه یک استاد خبره در کنار خود دارید.

وب‌سایت Mathway توسط آقای امین عباسی به ما معرفی شده است.

Mathway

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات