کوچکترین شارژر لپ‌تاپ دنیا توسط FINsix عرضه شد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش بود که شرکت FINsix در جریان رویداد CES 2014 کوچکترین شارژر 65 وات برای ‌لپ‌تاپ‌ها را معرفی کرد. حالا و پس از گذشت چیزی نزدیک به 3 ماه، این محصول جذاب که حالا با نام Dart شناخته می‌شود، در Kickstarter به قیمت 79 دلار به فروش می رسد.
تبلیغات

این شارژر 4 برابر کوچک‌تر و 6 برابر سبک‌تر از سایر شارژرها است که دارای یک درگاه 2.1A USB است. فناوری مورد استفاده در این شارژر یک مبدل انرژی با فرکانس بسیار بالا بوده و همان‌طور که انتظار می‌رود با اکثر لپ‌تاپ‌ها سازگار است؛ همچنین یک ورژن ویژه برای مک‌بوک هم ارائه شده است.

finsix-2013-12-22-1-1

این محصول برای 1000 مشتری اولی که از طریق Kickstarter اقدام به خرید می‌کنند به قیمت 79 دلار عرضه می گردد و افراد بعدی باید مبلغ 89 دلار بپردازند و این در حالی است که بر خلاف انتظارها فروش Dart در فروشگاه‌ها از پاییز امسال میسر خواهد بود که البته قیمت خرده فروشی آن 119 دلار اعلام شده‌است.

همچنین قیمت Dart برای مک‌بوک نیز اعلام شده است. 500 دستگاه اول به قیمت 148 دلار و 1500 Dart بعدی به قیمت 168 دلار عرضه خواهند شد که طبق اعلام شرکت FINsix این اختلاف قیمت زیاد بین شارژرهای معمولی و شارژرهای مک‌بوکی بعلت خرید شارژرهای اصلی مک‌بوک به قیمت 79 دلار و تغییر رابط‌های MagSafe و 2 MagSafe برای Dart است. البته شرکت FINsix درصدد است تا با عقد یک قرارداد کاری بلند‌مدت با شرکت اپل، شارژرهای مک‌بوک را با قیمت کمتری عرضه نماید.

finsix-2013-12-22-1

این محصول در رنگ‌بندی متنوع عرضه می شود و به طور استاندارد از مدل دو‌شاخه‌های مورد استفاده در ایالات متحده امریکا استفاده می نماید؛ البته سایر مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا می توانند با استفاده از یک رابط از Dart استفاده ‌نمایند.

آیا با توجه به استفاده از شارژر لپ‌تاپ خود، این محصول را با قیمت های ذکر شده مفید می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات