iWatch اپل مجهز به صفحه نمایش منعطف از نوع OLED خواهد بود

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آخرین شایعه در مورد ساعت هوشمند اپل موسوم به iWatch، این بار از کشور ویتنام به بیرون درز کرده است. بر طبق این خبر، این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش منعطف از نوع OLED است که فقط توسط ال‌جی تامین خواهد شد. در واقع ال‌جی تنها تامین کننده این قطعه توسط اپل تعیین شده است. همچنین اذعان شده که این محصول شهریورماه امسال رسماً معرفی خواهد شد.
تبلیغات

فردی که ادعا کرده از چند و چون ماجرا خبر دارد گفته که که ساعت هوشمند اپل در دو نسخه معرفی خواهد شد. یکی مجهز به صفحه نمایش 1.3 اینچ و دیگری مجهز به صفحه نمایش 1.5 اینچ خواهد بود. همچنین بر طبق این گزارش اپل پیش‌بینی کرده حداقل 9 میلیون دستگاه از این محصول را تا پایان سال جاری میلادی به فروش رساند.

اخیراً نیز صحبت‌هایی پیرامون وجود این محصول مطرح شده بود. برخی بر این باور هستند که ساعت اپل وجود خارجی ندارد و عده‌ای دیگر معتقدند به مرحله تولید رسیده اما تنها نسخه اولیه و نمایشی آن ساخته شده است. نکته‌ی دیگری که کارشناسان بر آن تاکید دارند این است که آیا به راستی اپل تمایل دارد به بازار ساعت‌های هوشمند ورود پیدا کند یا خیر؟ تا کنون بر اساس اطلاعات کسب شده پاسخ این سوال مثبت بوده است.

مشکلی که برای اپل در مورد این محصول وجود دارد این است که هر چقدر تاخیر در روند معرفی و عرضه ساعت هوشمند این کمپانی صورت گیرد، انتظارات مخاطبان و طرفداران این کمپانی بیشتر و بیشتر می‌گردد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ساعت هوشمند اپل چیزی فراتر از نمونه‌های تولید شده توسط رقبایی چون سامسونگ، سونی، پبل و موتورولا است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات