مایکروسافت درصدد ایجاد قابلیت استفاده از ساعت‌هوشمند Pebble در ابزار‌های ویندوزفونی است

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
در میان ساعت‌های‌هوشمند عرضه شده به بازار، پِبل یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این ساعت‌هوشمند در حال حاضر از اندروید و iOS پشتیبانی می‌نماید اما گویا مایکروسافت درصدد تغییر شرایط موجود است تا با این اقدام اکوسیستم خود را بیش از پیش گسترش داده و با تکیه بر قابلیت‌های جدید پلتفرم خود که در کنفرانس بیلد 2014 رونمایی شد، سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.
تبلیغات

ردموندی‌ها در پی اضافه کردن پشتیبانی از ویندوزفون به ساعت‌هوشمند پبل هستد. سَم‌استاکز، یکی از مهندسان ردموندی‌ها است که از علایق خود مبنی بر اضافه کردن این قابلیت به ساعت‌هوشمند پبل در گفتگو با وب‌لاگ MSDN سخن به میان آورده است. استاکز در مورد یک اپلیکیشن غیررسمی پبل برای ویندوزفون سخن گفته است که دارای محدودیت‌های فراوانی بوده و نمی‌توان با استفاده از آن تسک‌های پشت پرده را به کار گرفت.

وی همچنین از گفتگوی خود با مهندسان پبل سخن گفت و به این نکته اشاره کرد که مهندسان پبل از اینکه اینترفیس مورد استفاده برای ویندوز شباهت بسیاری به آیفون دارد، بی‌اطلاع هستند. پبل همچنین به این نکته اشاره کرده است که در پی توسعه‌ی امکان استفاده از ساعت‌هوشمند پبل توسط ابزار‌های ویندوزفونی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات