تصویر منتسب به G3 نشان‌دهنده‌ی بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن QHD و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 دارد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
با گذر روزها به زمان معرفی رسمی پرچمدار آتی ال‌جی، یعنی جی۳ نزدیک می‌شویم، از این‌رو حجم اطلاعات فاش شده و گمانه‌زنی‌ها در این مورد نیز افزایش می‌یابد. انتشار تصاویر منتسب به این تلفن‌هوشمند که در حال اجرای بنچمارک اَنتوتو است نشان از بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل در این تلفن‌هوشمند دارد. ضمناً این تصویر نشان از استفاده از آدرنو 330 در این تلفن‌هوشمند دارد.
تبلیغات

با توجه به تصویر فوق و همچنین در نظر گرفتن صحت آن، می‌توان به این نتیجه رسید که ال‌جی در کنار صفحه‌ی‌نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 نیز در پرچمدار خود استفاده کرده است. در صورت همراه شدن این مشخصات با یک حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی به‌همراه لرزش ‌گیر اپتیکال OIS+، شاهد ظهور یک تلفن‌هوشمند قدرتمند خواهیم بود.

ارمغان استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD تراکم پیکسلی 538 پیکسل در هر اینچ است، هرچند نتایج اَنتوتو نشان از تراکم 640dpi دارد که علت آن استفاده از الگوی دیگری برای محاسبه‌ی تراکم پیکسلی است. در هر صورت شاید ال‌جی در صورت عرضه‌ با مشخصات فوق اولین تلفن‌هوشمند اندرویدی لقب بگیرد که از چنین تراکم پیکسلی که بیش از 500 پیکسل در هر اینچ است، بهره می‌برد. از جمله‌ی دلایلی که استفاده از چنین صفحه‌ی نمایشی را در پرچمدار ال‌جی تقویت می‌کند، تولید پنل نمایش این چنینی توسط ال‌جی است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات