تصاویر درز کرده از گوشی ZTE Star 1 گویای فلاش دوگانه، حاشیه صفحه‌نمایش اندک و بدنه‎ای زیبا هستند

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر منتسب به گوشی ZTE Star 1 امروز به بیرون درز کرده‌اند. در این تصاویر می‌توان طراحی این گوشی را به طور دقیق مشاهده نمود.
تبلیغات

افرادی که این تصاویر را منتشر کرده‌اند اذعان دارند که کمپانی ZTE قصد دارد در کمپین تبلیغاتی این گوشی بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی این گوشی قرار دهد.

در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی در دست نیست؛ اما می‌دانیم که Star 1 مجهز به صفحه‌نمایش کوچکتر از 6 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل یا تمام اچ‌دی است.

star1-1
star1-3

دوربین اصلی این گوشی نیز مجهز به یک جفت فلاش از نوع LED است و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G نیز وجود دارد. قسمت پشتی این گوشی از جنس نوعی شیشه ساخته شده که این بدان معنی است که می‌بایست هنگام کار‌کردن، گوشی را محکم در دست نگهداشت تا لیز نخورد.

star1-5

همچنین یک تصویر از جعبه این گوشی منتشر شده که طراحی آن زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. در یکی از این تصاویر بخشی از گوشی مشخص است که می‌توان حاشیه باریک صفحه‌نمایش را در آن مشاهده کرد. در کنار این موضوع که این گوشی زیبا به نظر می‌رسد، Star 1 فناوری Multi-Band کمپانی ZTE را نیز به ارث برده است. با استفاده از این فناوری قابلیت استفاده از 13 باند فرکانسی مانند GSM، TDD-LTE، FDD-LTE و WCDMA وجود دارد.

پس از معرفی رسمی این محصول، می‌توان در مورد آن دقیق‌تر و کامل‌تر اظهار نظر کرد. نظر شما در مورد Star 1 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات