گلکسی K یا همان گلکسی اس 5 زوم سامسونگ، نهم اردیبهشت‌ماه رسما معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اوایل ماه جاری میلادی، اخباری پیرامون گلکسی اس 5 زوم منتشر شد، اغلب این خبرها حاکی از این موضوع بودند که این گوشی گلکسی K نام خواهد داشت. این موضوع نیز روز گذشته به طور رسمی توسط سامسونگ مورد تایید قرار گرفت. کمپانی کره‌ای روز یکشنبه با ارسال یک دعوتنامه به اصحاب رسانه از آنها دعوت کرد تا در مراسم معرفی گلکسی K که قرار است روز سه شنبه نهم اردیبهشت امسال در شهر سنگاپور برگزار شود، شرکت نمایند.
تبلیغات

در این دعوتنامه نوشته شده: «لحظه‌ها را ثبت کن». البته سامسونگ به جای نوشتن Capture از کلمه ابداعی خود یعنی Kapture استفاده کرده است. این موضوع به خوبی نشان دهنده این است که اخبار پیرامون نام این گوشی صحت دارند و سامسونگ در صدد معرفی عضو جدیدی از خانواده گلکسی خود است.

این تلفن هوشمند مجهز به صفحه نمایش 4.8 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل یا همان اچ‌دی، پردازنده شش هسته‌ای اگزینوس 5 اکتا، پزدارنده گرافیکی Mali-T624 و دو گیگابایت حافظه رم است. دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسل با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر به همراه فلاش زنون بوده که نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی مورد استفاده در گلکسی اس 5 عملکرد بهتری دارد. دوربین جلوی این گوشی نیز 2 مگاپیکسل است. همچنین Galaxy K تحت سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 کار می‌کند.

هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول مشخص نیست و باید تا نهم اردیبهشت ماه صبر کرد و اطلاعات دقیق‌تر را در رویداد رسمی سنگاپور دنبال کرد.

نظر شما در مورد این تلفن و مشخصاتش چیست؟ آیا نسخه قبلی سری زوم، یعنی گلکسی اس 4 زوم باب طبع شما بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات