تصاویر شماتیک و طرح‌های سه‌بعدی از آیفون 6 اپل فاش شد [بروزرسانی]

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
پس از معرفی بخش عمده‌ای از پرچمداران اندرویدی، نوبت به انتشار اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچمدار بعدی اپل رسیده است که براساس شنیده‌ها قرار است در شهریورماه سال جاری شاهد معرفی رسمی آن باشیم. سال گذشته بیشتر گمانه‌زنی‌ها روی نسخه‌ی پلاستیکی این تلفن‌هوشمند متمرکز بود، اما امسال توجهات به سمت نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون جلب شده است.
تبلیغات

همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، تصاویر شماتیک منتسب به آیفون 6 که حاوی اطلاعاتی در مورد ابعاد نمونه‌هایی از آیفون 6 داشت، منتشر شد. امروز نیز تصاویری منتشر شده که براساس شنیده‌ها توسط یکی از کارکنان Foxconn به بیرون درز پیدا کرده است. پیش از این نیز تصاویری منتسب به آیفون در فاکس‌کان منتشر شده بود. تصاویر منتشر شده جدید گویای بهره‌گیری نسل جدید آیفون از یک بدنه‌ی باریک در کنار لبه‌های خمیده است. این الگوی طراحی را در محصولات اخیر اپل مشاهده کرده‌ایم.

iPhone 5

تصاویر دیگر گویای تصاویر شماتیک این تلفن‌هوشمند بصورت 3D در نرم‌افزار اتوکد هستند. از طرفی تصاویر دیگری نیز فاش شده که گویای وجود قالب‌هایی به منظور ساخت قاب‌های آیفون 6 است. متاسفانه نمی‌توان به روشنی در مورد اندازه‌ی آیفون 6 براساس تصاویر منتشر شده اظهار نظر کرد، چراکه تصاویر هیچ‌یک دربردارنده‌ی اطلاعات گویایی نیستند. همچنین تصاویر مربوط به قالب این تلفن‌هوشمند نیز دربردارنده‌ی جزئیات مناسبی برای محاسبه‌ی ابعاد نیستند. تنها نکته‌ای که می‌توان به آن استناد کرد، تعلق تصاویر به فاکس‌کان است.

iPhone 3

همانطور که در زومیت خواندید، مینگ-چی‌کو، یکی از تحلیل‌گران موسسه‌ی KGI، پیش‌بینی کرده است که اواخر سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون خواهیم بود. وی همچنین پیش‌بینی کرده است که در تعطیلات سال نوی میلادی جدید نیز اپل فبلت خود یا به بیان بهتر آیفون 5.5 اینچی را روانه بازار خواهد نمود.

iPhone 4

بروزرسانی:

ساعاتی پیش وب‌سایت فرانسوی NoWhereElse تصاویری از قالب‌های منتسب به آیفون 6 منتشر کرد که برخلاف تصاویر پیشین دارای اطلاعات گویاتری هستند. در تصاویر مورد نظر اندازه‌ی قالب با یک آیفون 4S‌ مقایسه شده است تا دید بهتری نسبت به اندازه‌ی تلفن‌هوشمند قالب‌گیری شده به‌دست آید. بر این اساس قالب منتسب به آیفون 6 برای تولید یک تلفن‌هوشمند 4.7 اینچی مناسب است. تلفن‌هوشمند قالب‌گیری شده دارای طول و عرضی برابر 138 در 64 میلی‌متر است.

با در نظر گرفتن آیفون 6 به طول و عرض 138 در 64 میلی‌متر و مقایسه‌ی آن با آیفون 5S با 123.8 میلی‌متر برای طول و 58.6 میلی‌متر برای عرض و همچنین آیفون 4S با ابعاد 115.2 در 58.6 نشان ازبزرگ‌نر شدن آیفون دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات