گویا اچ‌تی‌سی درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی پلاستیکی وان جدید است؟

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی وان جدید یکی از تلفن‌های‌هوشمندی است که پیش از معرفی و عرضه‌ی رسمی به بازار، با هجمه‌ی گسترده‌ای از تصاویر و اطلاعات فاش شده همراه شد؛ بطوریکه پیش از معرفی این محصول، تقریباً شمای کلی آن به‌همراه امکانات و مشخصات فنی در اختیار کاربران بود. گویا این روند پس از معرفی این تلفن‌هوشمند نیز ادامه دارد؛ بطوریکه شایعات جدید حکایت از عرضه‌ی نسخه‌ی پلاستیکی وان جدید در آینده‌ی نزدیک دارد، هرچند باید در حال حاضر این سخن را به‌عنوان یک شایعه‌ قبول کرد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی وان جدید جزء معدود تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی است که همچون آیفون با بدنه‌ای فلزی راهی بازار می‌شود. افزون بر این، اچ‌تی‌سی با انتشار یک گزارش داخلی در مورد دلایل لزوم موفقیت در فروش تلفن‌هوشمند پرچمدار خود، استفاده از بدنه‌ی فلزی را به‌عنوان عاملی اساسی در مقابل رقیبی چون گلکسی اس ۵ برشمرده است. با این وجود تصور به واقعیت پیوستن شایعه‌ی فوق کمی دور از ذهن است.

اما گزارش منتشر شده که روایتی است بر تولید نسخه‌ی پلاستیکی اچ‌تی‌سی وان جدید، حاکی از تفاوت نسخه‌ی جدید اچ‌تی‌سی وان تنها در مواد به کار برده است. همچنبن قیمت در نظر گرفته برای این دو نسخه تفاوت‌هایی را با یکدیگر خواهد داشت. این گزارش قیمت نسخه‌ی پلاستیکی اچ‌تی‌سی وان جدید را 483 دلار عنوان کرده است؛در حالی که نسخه‌ی فلزی که هم‌اکنون در دسترس خریداران است، قیمتی برای 853 دلار دارد.

احتمالاً اچ‌تی‌سی نسخه‌ی پلاستیکی پرچمدار خود را محدود به برخی مناطق جغرافیایی همچون آسیا خواهد کرد که در آن‌ها تلفن‌های‌هوشمند قراردادی معنای خاصی ندارند. یقیناً عرضه‌ی پرچمدار اچ‌تی‌سی با بدنه‌ی پلاستیکی در مناطقی چون خاورمیانه و از جمله کشور خودمان از نظر قیمت، بسیاری از کاربران را در مقایسه با گلکسی اس 5 و اکسپریا Z2 به سوی خود جلب خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات