تماشا کنید: OnePlus تیزری از گوشی پرچمدار خود One منتشر کرد

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اخبار متعددی از گوشی پرچمدار One طی ماه گذشته به بیرون درز کرده‌است که البته اکثر آنها توسط خود شرکت OnePlus و برای ایجاد شور و هیجان در بین خریداران منتشر شده است. در ادامه به معرفی مختصر پرچمدار این شرکت می‌پردازیم.
تبلیغات

به تازگی این شرکت، ویدیویی از باز شدن جعبه گوشی One منتشر کرده‌ است که متاسفانه خود گوشی در این ویدیو نمایش داده نمی‌شود. با توجه به این‌که این گوشی از   Android ROM CyanogenMod استفاده می‌کند، استیو کاندیک بنیان‌گذار Cyanogen در این ویدیو صحبت می‌کند.

این کاملا قابل درک است که یک شرکت تازه‌کار در زمینه گوشی‌های همراه تلاش کند تا در حضور نام‌های بزرگ هیجانی برای زمان معرفی محصول خود ایجاد کند، اما نکته مهم این است که شرکت OnePlus فرصت کمی دارد تا بتواند در بازار خوش بدرخشد و محصولات بعدی خود را نیز به بازار عرضه کند چرا که نسل بعدی گوشی‌های شرکت‌های بزرگ در راه هستند.

البته OnePlus  باید به این نکته هم توجه داشته باشد که محصول خود را بیش از حد فوق‌العاده نشان ندهد که وقتی معرفی آن صورت گرفت از عهده انتظارات بالای مشتریان برنیاید.

تا اینجا به نظر می‌رسد وان‌پلاس One از یک پردازنده چهار هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 801 با  3 گیگا‌بایت حافظه رم به همراه صفحه نمایش بسیار فشرده 5.5 اینچی بهره خواهد‌ برد. همچنین باتری  3,100 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین 13 مگا‌پیکسلی ساخت شرکت سونی از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند هستند و البته وان‌‌پلاس One تمام این قابلیت‌ها را با قیمتی کمتر از 400 دلار در اختیار شما قرار می‌دهد.

نظر شما چیست؟ آیا شرکت وان‌پلاس می‌تواند با گوشی One، نگاه‌ها را به خود معطوف سازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات