ایسوس فروش 5 میلیون دستگاه ذن‌فون را تا پایان سال 2014 پیش‌بینی کرده است

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس ژانویه سال جاری میلادی که مصادف با دی ماه سال پیش و برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس آمریکا بود، نسل جدیدی از تلفن‌های‌هوشمند خود را با نام ذن‌فون 6 و ذن‌فون 5 معرفی کرد که از هفته‌ی پیش‌رو برای علاقمندان در دسترس قرار خواهد گرفت. این تلفن‌هوشمند در ابتدا در تایوان به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ذن‌فون 6 قیمتی برابر 230 دلار و ذن‌فون 5 ارزشی برابر 166 دلار در بازار تایوان خواهد داشت. ایسوس پیش از عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در سایر کشورها، ابتدا محصول خود را در کشور خود، یعنی تایوان به بازار عرضه خواهد کرد. احتمالا پس از تایوان شاهد عرضه‌‌ی این تلفن‌های‌هوشمند در چین خواهیم بود. کمپانی تایوانی پیش‌بینی فروش 5 میلیون دستگاه ZenPhone در سراسر جهان پیش از پایان سال جاری میلادی را کرده است.

هر دو تلفن‌هوشمند ذن‌فون 5 و ذن‌فون 6 به‌همراه اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی عرضه شده و هر دو از پردازنده‌ی قدیمی اینتل اتم Z2580 با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز بهره خواهند برد. نسخه‌‌ی پیشین از یک صفحه‌ی نمایش 6 اینچ با رزولوشن 720p برخوردار بود که در نسخه‌های کنونی صفحه‌ی نمایش یک اینچ کوچک‌تر شده ولی رزولوشن تصویر همچون نسخه‌ی پیشین 720p باقی مانده است.

ایسوس علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند فوق، نمونه‌ی دیگری را با صفحه‌ی نمایش 4 اینچی WVGA‌دارد که ذن‌فون 4 نام نهاده است. این نسخه‌ی مطمئنا از سایر نسخه‌ها ارزان‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات