فریم‌ور Gear Fit بروز رسانی شد؛ با امکانات جدید دستبندهای هوشمند سامسونگ آشنا شوید

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
بروزرسانی از سیستم‌عامل‌ها و فریم‌ورهای گجت‌های هوشمند یکی از استراتژی‌های مهمی است که می‌تواند علاوه بر ارائه تجربه‌هایی نو، کاربران بیشتری را به سمت محصولات جدید جذب کند. در همین راستا، اکنون سامسونگ نسخه‌ جدیدی از فریم‌ور مخصوص دستبندهای هوشمند خود را ارائه نموده که در این مقاله تعدادی از ویژگی‌های جدید آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
تبلیغات

اضافه شدن حالت عمودی: 

حالا با اضافه شدن حالت عمودی به GearFit، بدون نیاز به چرخاندن دستتان می‌توانید به راحتی نمایشگر دستبند را مشاهده کنید. همچنین به نظر می‌آید که این قابلیت در تمامی بخش‌های دستبند از جمله اطلاع‌رسانی‌ها نیز قابل استفاده باشد. 

پیگیری دوره خواب: 

حالت جدید دیگری در دستبند، اطلاعات خواب شما را ردیابی و ثبت می‌کند. ویژگی که پیش از این، آن را در دستبندهای هوشمند دیگری همچون دستبند Jawbone Up یا Shine شاهد بودیم.

رابط‌های گرافیکی بیشتر برای نمایش زمان:

 یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید دستبند سامسونک، اضافه شدن رابط‌های گرافیکی برای نمایش زمان است. رابط‌کاربری‌های که خصوصا در نمایش بهتر زمان در حالت عمودی به کار می‌روند و جلوه بیشتری را به دستبند می‌بخشند. 

شخصی سازی دستبند به کمک اپلیکیشن پیغام‌رسان: 

حالا شما می‌توانید چینش آیکون‌ها را اضافه و کم نمایید و همچنین تصاویر خودتان را به پشت زمینه دستبند بیفزایید. 

افزایش قابلیت‌های حالت مربی: 

با انتخاب این حالت، اکنون قابلیت‌هایی بیشتری در هنگام دویدن در  اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای نمونه می‌توانید آگاهی از ضربان قلب خود را بر روی حالت اتوماتیک قرار دهید.

همسان‌سازی قدرتمندتر با اپلیکیشن S Health:

همچنین در این بروزرسانی دیگر خبری از همسان‌سازی‌های نصفه و نیمه و عملکرد متوسط اپلیکیشن سامسونگ در استفاده از دستبند نخواهد بود و مشکلات نسخه قبلی برطرف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات