دوربین J4 نیکون با قابلیت عکاسی پی‌در‌پی 20 تصویر در ثانیه

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
وقتی یک پردازشگر تصویر سریع درون یک دوربین قرار داده شود، این امر یک ویژگی مناسب برای خریداران محسوب می‌گردد و این دقیقا همان اتفاقی است که در مدل جدید و متوسط J4 افتاده است.
تبلیغات

با استفاده از موتور پردازش تصویر Expeed 4A و حسگر CX این دوربین قادر است تا در حالت عکاسی پی‌در‌پی 20 عکس در ثانیه به همراه AutoFocus مداوم بیا‌‌ندازد که طبق ادعای نیکون، سریع‌ترین دوربین میان رده (همراه با دوربین گران‌قیمت V3) در جهان است.

این مدل در مقایسه با مدل J3 که در سال گذشته عرضه شد، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. استفاده از حسگر 18.4 مگاپیکسلی به‌جای حسگر 14.2 مگاپیکسلی مدل قبل، امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم در ثانیه در مدل جدید، صفحه لمسی متفاوت و همین‌طور وای فای داخلی از جمله بهبود‌های این مدل نسبت به مدل پیشین هستند.

یکی از مواردی که شاید چندان به مذاق خریداران خوش نیاید استفاده از کارت حافظه MicroSD  به‌جای کارت حافظه SD استاندارد است، اما نکته مثبت این است که J4 نسبت به J3 سبک‌تر و کوچک‌تر شده است.

این دوربین در رنگ‌های سیاه، سفید، نقره‌ای و نارنجی عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اخباری در مورد زمان و مکان عرضه همچنین قیمت آن منتشر نشده‌ است. البته سال گذشته مدل قبلی با قیمت 600 دلار به بازار عرضه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات