رندرهای LG G3، حکایت از تخت شدن رابط کاربری اپتیموس دارد

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
ال جی جی 2 یک تلفن‌ هوشمند واقعا عالی در میان پرچمداران اندرویدی بود که از این‌رو انتظارات از جی 3 را بالا برده است.
تبلیغات

در آستانه‌ی معرفی پرچمداران بازار افشای اطلاعات و تصاویر گرم می‌شود، اما جی 3 که نسل آتی پرچمدار ال‌جی است از این قاعده مستثنی بوده و تصاویر و اطلاعات منتشر شده از این گوشی هوشمند به اندازه‌‌ی سایر پرچمداران معرفی شده، نیست. جی 2 یک تلفن‌ هوشمند واقعا عالی در میان پرچمداران اندرویدی بود که از این‌رو انتظارات از جی 3 را بالا برده است. اخیرا تصاویری از صفحه‌ی Home منتسب به رابط کاربری جدید ال‌جی منتشر شده است.

ظاهرا ال‌جی در تلاش است تا تغییرات اساسی را در رابط کاربری پرچمدار بعدی خود اعمال کند. رابط‌کاربری کنونی ال‌جی که هم‌اکنون در جی 2 مورد استفاده قرار می‌گیرد تا حدودی شبیه به تاچ‌ویز سامسونگ است، اما در صورتی که تصویر منتشر شده به واقع منتسب به جی 3 باشد، پس می‌توان نتیجه گرفت که ال‌جی تغییرات عمده‌ای را در رابط‌کاربری خود ایجاد کرده است.

همانطور که در تصویر بالا نیز ملاحظه می‌کنید، آیکون اپلیکیشن‌ها تخت شده است که در ادامه‌ی الگوی جدیدی است که کمپانی‌های چون اپل و سامسونگ نیز با تغییر رابط گرافیکی خود از آن پیروی می‌کنند. ممکن است تغییرات اعمال شده در سایر قسمت‌های رابط‌کاربری نیز اعمال شده باشد که مطمئنا منجر به متمایز شدن این تلفن‌هوشمند خواهد شد.

بنابر شایعات و گمانه‌زنی‌های انجام شده انتظار می‌رود ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را با مشخصات فنی چون صفحه‌‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال به بازار عرضه کند، هرچند هنوز نمی‌توان با قطعیت در این مورد اظهار نظر کرد. در مورد تجهیزات داخلی نیز تقریبا نمی‌توان با قطعیت سخن گفت. احتمالا ال‌جی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 یا تراشه‌ی مدیاتک با پردازنده‌ی 8 هسته‌ای در LG G3 استفاده خواهد کرد. البته نباید تراشه‌ی اختصاصی ال‌جی را از یاد برد. شاید این تلفن‌هوشمند با بهره‌گیری از پردازنده‌ی اختصاصی خود ال‌جی عرضه شود.

باید به انتظار بنشینیم تا زمان عرضه‌ی جی3 فرا رسیده و نتیجه‌ی آن را مشاهده کنیم. رسانه‌های کره‌ای از جی3 با عنوان قاتل گلکسی S5 یاد می‌کنند. با توجه به قابلیت‌های جی2، آیا جی3 می‌تواند گلکسی S5 را به زانو درآورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات