انرژی ابزارهایتان را با دوچرخه خود تأمین کنید

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که شرکت‌هایی همچون Dahon و Nokia ابزارهای زیادی را برای شارژ‌کردن گوشی هوشمندتان به شما پیشنهاد می‌دهند، تقریباً همه‌ی آن‌ها تا حدی جاگیرند و دسته‌ای جداگانه دارند که شما می‌بایست با چرخاندن آن‌ها، به تولید انرژی گوشی هوشمندتان بپردازید. روش‌های استفاده از انرژی خورشید نیز محدود به روزهای آفتابی یا در کل حضور خورشید است که استفاده از آن‌ها را شب هنگام دچار مشکل می‌کند. Sinewave راهکار تازه‌ای است که با وجود قدیمی بودن ایده‌ی اولیه آن، قادر است انرژی مورد نیاز شما را به سادگی تأمین کند؛ ضمن اینکه جای زیادی نمی‌گیرد و اتصال آن نیز نسبتاً ساده است.
تبلیغات

این ابزار شامل یک بخش اصلی استوانه‌ای شکل است که در میله‌ی دوچرخه‌ی شما قرار می‌گیرد و یک کابل نیز به آن متصل است که به درون میله‌ی دسته‌ی دوچرخه‌ی شما می‌رود و در نهایت به بخش تولید انرژی متصل می‌شود. حال تنها به رکاب زنی شما نیاز است که انرژی را مستقیماً به دستگاه خود روانه کنید. در این ابزار امکان استفاده از انرژی چرخ‌ها نیز وجود دارد که در این حالت مولد اصلی از اتصال به چرخ شما، انرژی دستگاه را تأمین می‌کند.

sinewavereactor-2

در بالای بخش استوانه‌ای، یک درگاه اتصال USB وجود دارد که می‌توانید با یک کابل کوتاه USB، دستگاه خود را به آن متصل کنید و از انرژی پاک و خودکفای خود استفاده کنید. انرژی که با آن می‌توانید به سلامتی خود نیز کمک شایان توجهی بکنید.

این ابزار هم اکنون با قیمت 150 تا 180 دلار در دسترس عموم برای خرید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات