سامسونگ سه تبلت ۱۰.۱ و ۸.۰ و ۷.۰ اینچ را از سری گلکسی تب 4 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
طبق معمول همیشه در روزهای اخیر شاهد فاش شدن کلیه جزییات مربوط به سری جدید تبلت‌های سامسونگ بودیم و امروز این کمپانی کره‌ای سه تبلت جدید را در سری Galaxy Tab 4 رونمایی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت هر سه تبلت در شاخه محصولات میان‌رده و با سخت‌افزار متوسط روانه بازار می‌شوند.
تبلیغات

سامسونگ تبلت‌های میان رده خود را در سری گلکسی تب قرار می‌دهد و محصولات رده بالای این شرکت در سری‌های گلکسی نوت، گلکسی نوت پرو و گلکسی تب پرو، راهی بازارهای جهانی می‌گردند.

هر سه تبلت جدید سامسونگ در سری گلکسی تب ۴ به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت مجهز شده‌اند. رزولوشن صفحه نمایش هر سه نیز ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و همگی از یک دوربین ضعیف ۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند.

حافظه داخلی تبلت‌های جدید سری گلکسی تب ۴ برابر ۱۶ گیگابایت است، اما کاربر می‌تواند از طریق اتصال کارت حافظه میکروSD این ظرفیت را افزایش دهد.

galaxy tab 4 8inch

نسخه ۱۰.۱ اینچی از سری گلکسی تب ۴ به باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه ۸ اینچی به باتری ۴٫۴۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. سامسونگ هنوز ظرفیت دقیق باتری نسخه ۷ اینچی را اعلام نکرده است، اما احتمال می‌رود نسخه ۷ اینچی نیز از همان باتری ۴٫۴۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری تبلت‌های جدید گلکسی تب ۴ سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از شبکه وای-فای، 3G و نسخه‌های سازگار با LTE اشاره کرد. سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری خاص خود مانند Multi Window, Group Play, WatchOn و Samsung Link را بر روی تبلت‌های سری گلکسی تب ۴ نصب کرده است.

این تبلت‌ها از بدنه پلاستیکی و طراحی قدیمی و مشابه  سری‌های قبلی گلکسی تب بهره می‌برند.

تبلت‌های گلکسی تب ۴ از سه ماهه دوم سال جاری میلادی و در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار می‌شوند. هنوز قیمت این تبلت‌ها مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به سری Pro و Note این شرکت داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات