ال‌جی سریع‌ترین رشد را بین دیگر تولید کنندگان تلفن‌های اندرویدی در بازار آمریکا دارد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گزارش Kantar Worldpanel ComTech، نشان از گسترش سهم بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی در آمریکا دارد. بعد از عرضه آیفون 5s و آیفون 5c توسط اپل درمهر ماه گذشته که منجر به افزایش سهم بازار iOS در ایالات متحده شد، اندروید دومرتبه در باز پس گرفتن سهم بیشتر از بازار شتاب گرفته است. آخرین آمارها حاکی از آن هستند که سیستم‌عامل متن باز گوگل در سال گذشته ۳.۹ درصد به سهم خود در بازار آمریکا افزوده است.
تبلیغات

در میان شمار بسیاری از تولید کننده‌های اندروید، هیچ‌ کدام به اندازه ال جی موفق به افزایش سهم خود در بازار آمریکا نشده‌اند. این کمپانی کره‌ای، با کسب ۸ درصد سهم از بازار در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ در ایالات متحده است. LG بعد از سامسونگ و اپل دارای بیشترین سهم از بازار ایالات متحده است.

برخلاف سال‌های گذشته، که ال جی وابسته به مدل‌های سطح پایین و متوسط بود، حالا با وجود تلفن رده-بالای G2 در حال تاختن در این بازار است. طبق گزارش Kantar، از نظر بهترین محصول انتخابی از سوی مشتریان ال جی G2 با کسب امتیاز ۹.۲ از ۱۰، در سطح بالاتری نسبت به آیفون 5s اپل و گلکسی نوت ۳ سامسونگ قرار دارد. پرچمدار آیفون باکسب امتیاز ۹.۱ در جایگاه دوم و جدیدترین فبلت سامسونگ با کسب امتیاز ۹.۰ در جایگاه سوم جای گرفته‌اند.

ال جی G2 قدم بسیار مهمی در تغییر مسیر ال جی ایفا کرده و حالا بطور مستقیم ال جی هدف خود را رسیدن به بالاترین سطح بازار تعیین کرده است. قضاوت مشتریان نکته پر اهمیتی در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و این موضوع احتمالا موجب تثبیت جایگاه ال‌جی در بازار تلفن‌های هوشمند امریکا خواهد شد. فروش گوشی‌های هوشمند موضوع مهمی است ولی مجاب کردن خریداران برای کمک در فروش محصول بسیار مهم‌تر از دیگری است.دامینیک سانبو، مدیر بینش استراتژیک کمپانی Kantar Worldpanel ComTech

شایعات حکایت از آن دارند که ال جی G3 پرچمدار بعدی ال جی، در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. شایع شده که این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و همچنین با قابلیت ضد آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد. با عرضه این پرچمداد احتمال دارد که ال جی بتواند سهم خود را از آنچه که در حال حاضر در اختیار دارد، افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات