مشخصات فنی ATIV SE فاش شد؛ این محصول با ویندوزفون 8.1 عرضه نخواهد شد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خوانده‌اید، سامسونگ در حال توسعه‌ی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی با نام Ativ SE است که مبتنی بر ویندوزفون است. براساس اخبار منتشر شده، این تلفن‌هوشمند در تاریخ 29 اسفند ماه و با قیمت 599 دلار تحت نسخه‌ی قراردادی با همکاری اپراتور مخابرای ورایزون به بازار عرضه خواهد شد. اما آخرین شنیده‌ها در مورد این تلفن‌هومند از این موضوع حکایت دارد که Ativ SE به‌همراه ویندوزفون 8.1 عرضه نخواهد شد. این خبر با برخی شایعات که نشان از عدم آماده‌سازی ویندوزفون 8.1 تا تاریخ 3 اردیبهشت دارد، همخوانی دارد.
تبلیغات

منبع آگاه نزدیک به ورایزون، علاوه بر اشاره به این نکته که شاهد عرضه‌ی ATIV SE بدون بهره‌گیری از ویندوزفون 8.1 خواهیم بود، اطلاعات دیگری را نیز از مشخصات فنی ان ارائه کرده است. براساس این اطلاعات سامسونگ در این تلفن‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080، اسنپ‌دراگون 800 با چهار هسته‌ی پردازشی و دوگیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است. علاوه بر 16 گیگابایت فضای داخلی، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از اسلات میکرو SD، حافظه‌ی داخلی تلفن‌هوشمند خود را افزایش دهند. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت این تلفن‌هوشمند نیز امکان ثبت تصاویر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. مطمئنا پس از آماده‌سازی ویندوزفون 8.1 شاهد عرضه‌ی آن برای این تلفن‌هوشمند نیز خواهیم بود.

هنوز نمی‌توان مشخصات ذکر شده را با قطعیت به این تلفن‌هوشمند نسبت داد. در صورتی که یکی از دارندگان گلکسی S4 سامسونگ باشید و می‌خواهید تجربه‌ای جدید را علاوه بر اندروید با این تلفن هوشمند داشته باشید، ATIV SE با چنین مشخصاتی بهترین گزینه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات