گلکسی S5 آنلاک با قیمت 824.99 دلار در آمازون به فروش گذاشته شد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
علی‌رغم انتشار اخبار متعددی مبنی بر ایجاد مشکل در روند ساخت گلکسی S5 که احتمال عرضه‌ی رسمی آن در تاریخ پیش‌بینی شده را زیر سوال برده بود، این تلفن‌هوشمند توسط یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایالات متحده بصورت رسمی برای فروش قرار گرفته است. همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، اطلاعاتی از قیمت این تلفن‌هوشمند منتشر شده بود که حکایت از تعیین مبلغ 1000 دلاری در ازای یک نسخه‌ی 16 گیگابایتی داشت، اما آمازون نسخه‌ی سفید رنگ آنلاک این محصول را با قیمت 824.99 دلار برای فروش قرار داده است.
تبلیغات

هنوز ده روز تا عرضه‌ی رسمی گلکسی S5 در بازار آمریکا باقی مانده است، اما آمازون زودتر از موعد مقرر نسخه‌ی سفید رنگ آنلاک این تلفن‌هوشمند با قیمت 824.99 دلار با ارسال رایگان برای فروش قرار داده است.

برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر قیمت پایین‌تر این تلفن‌هوشمند، قیمت 824.99 دلاری آن نشان از گران بودن این محصول دارد. مطمئنا شاید این هنوز قیمت رسمی آن نبوده و باید برای مشاهده‌ی آن منتظر عرضه‌ی رسمی آن به بازار در تاریخ ۲۲ فروردین ماه باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به حدسیات پیشین در مورد قیمت این تلفن‌هوشمند و آغاز فروش آن توسط آمازون با قیمت ذکر شده، آیا گلکسی S5 در همین بازه‌ی قیمت عرضه خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات