فراسو تولید تبلت Fast 712 Wi-Fi را در کشور آغاز کرد

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
در حالی شرکت فراسو در هفته‌ی گذشته 24 سالگی خود را جشن گرفت که در ماه قبل از جدیدترین خط تولید خود در کارخانجات پرند بهره برداری کرد. خط تولید جدید موسوم به SMT-JUKI امکان تولید انبوه مدل های مختلف گیرنده‌ی دیجیتال و همچنین تبلت های متنوع و مدل های جدید لوازم جانبی کامپیوتر از قبیل ماوس و کیبورد را فراهم می نمائید. در این بین سومین و جدید ترین مدل تبلت فراسو تحت عنوان Fast 712 Wi-Fi معرفی و وارد بازار شد.
تبلیغات

این تبلت بعد از مدل های 711 و 717 در سبد کالای شرکت فراسو اضافه شده و می توان آن را اولین تبلت تولیدی فراسو نیز نامید که با طراحی جدید و با اتکا به نیروی داخلی و منابع متخصص این شرکت ، به صورت انبوه وارد بازار خواهد شد.

صفحه‌ی نمایش 7.85 اینچی این تبلت، از نوع IPS LCD بوده و از رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

یکی از برتری‌های تبلت 7.85 اینچی نسبت به تبلت‌های 8 اینچی، ضخامت بسیار باریک فریم آن‌ها است. فریم تبلت 712 فراسو دقیقا فریمی است که در آیپد مینی مورد استفاده قرار گرفته شده و با 8.8 میلی‌متر جزو تبلت‌های نازک موجود در بازار محسوب می شود‌.

تبلت فراسو

قلب تپنده‌ی تبلت 712 پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگا هرتز است که در کنار 1 گیگا بایت حافظه از نوع DDR3 و پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ایARM Mali-400MP، بازدهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهند، به طوری که این تبلت توانسته در نرم افزار تست AnTuTu امتیاز بالای 17,973 را بدست آورد. این تبلت همچنین ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

فراسو از اندروید ۴.۲۲ بر روی این تبلت بهره برده است که توسط کارشناسان این شرکت بومی سازی شده و اپلیکیشن های داخلی بر روی آن نصب شده‌اند. از جمله اپلیکیشن‌های فارسی نصب شده بر روی این نرم‌افزار می‌توان به اپ نیوز گردی که یک فید ریدیر اخبار آی‌تی است با طراحی کاربر پسند اشاره کرد که توسط خود فراسو توسعه داده شده است.

این تبلت از A-GPS،‌ بلوتوث ۳ و Wifi b/g/n پشتیبانی می‌کند و یک باطری 4400 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی در آن را برعهده دارد که تا 12 ساعت در حالت استند بای و  5 ساعت مشاهده‌ی فیلم با کیفیت فول اچ دی را میسر می‌کند.

شارژ 712 از طریق پورت microUSB انجام می‌شود، که علاوه بر این پورت ، امکان اتصال هدست و ایرفون نیز از طریق جک 3.5 میلی متری به آن وجود دارد. همچنین کارت حافظه  نیز برای پشتیبانی تا حافظه تا حجم 32 گیگابایت در آن وجود دارد.

این تبلت فراسو از معدود تبلت های موجود در بازار است که در رنج قیمتی خود ، دارای 13 سنسور داخلی است که آن را تبدیل به وسیله‌ای هوشمند می‌کنند:

براساس اعلام فراسو سنسور های حرکتی در جهت‌ها و حالت‌های مختلف، سنسور نور، قطب نما، شتاب سنج از سنسورهای مهم در این تبلت به شمار می‌روند. لیست کامل سنسورهای این تبلت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Accelerometer Distance،Proximity، Light،Compass Magnetic، Compass Orientation، Gyroscope،Pressure، Temperature، Rotation Vector، Gravity، Linear Acceleration، Orientation، Corrected Gyroscope

تبلت 712 سری Fast فراسو با 18 ماه گارانتی و پشتیبانی شرکت اسپیرو ( نماینده‌ی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت فراسو ) به بازار عرضه شده و قیمت 539,600 تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

برای خرید اینترنتی این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی مای لاوان به آدرس www.mylavan.com مراجعه نمایید.

infographic Tablet 712 Farassoo
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات