بلندگوهای لیبراتون وارد بازار کشور شدند

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
بلندگوهای بی سیم لیبراتون با قابلیت پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های پخش بی‌سیم صدا توسط شرکت نامداران ارتباطات همراه وارد بازار محصولات دیجیتال کشور شدند. این اسپیکرها از اتصال‌های AirPlay ،DLNA، بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

بلندگوهای دانمارکی لیبراتون با طراحی خاص اسکاندیناویایی در چهار مدل Zipp ،live ،loop و Lounge در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

تکنولوژی های Airplay و DLNA بکار رفته در این بلندگوها به کاربران موبایل های هوشمند با سیستم‌های عامل iOS و اندروید این امکان را می‌دهد که با محدودیت‌ها و ضعف های پخش بلوتوث خداحافظی کرده و از کیفیت بالا و برد بیشتر بی‌سیم لذت ببرند.

فناوری Full Room بکار رفته در این بلندگوها بصورت 360 درجه صدا را در تمامی جهات پخش می‌کند و شنونده، صدای بلندگو را در تمام فضا بطور یکسان دریافت می‌کند.

پوشش خاص این بلندگوها در رنگ های متنوع و از جنس پشم ایتالیایی است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون محل قرارگیری بلندگو، رنگ پوشش آن‌ را تغییر دهند.

Classic-Collection

مدل Zipp لیبراتون، قابل شارژ و قابل حمل بوده و بین 6 تا 8 ساعت امکان پخش صدا را برای کاربر به همراه می‌آورد. لازم به ذکر است که بلند‌گو‌های لیبراتون علاوه بر قابلیت پشتیبانی از فناوری های Airplay و DLNA، از طریق بلوتوث و سیم با کانکتور 3.5 میلیمتری نیز قابل استفاده هستند.

محصولات لیبراتون هم‌اکنون با یک سال گارانتی تعویض شرکت نامداران ارتباطات همراه در دسترس دوستداران تکنولوژی و موسیقی قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات