AM1M-A و AM1I-A، سری جدید مادربورد های ایسوس با سوکت های متفاوت معرفی شدند

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس مادربوردهای جدید خود را از سری محصولات AMD معرفی کرد. این مادربوردها که AM1M-A و AM1I-A نام دارند، از سوکت جدیدی با نام AM1 بهره می‌برند که به تازگی توسط AMD معرفی شده و مخصوص سیستم های مبتنی بر سیستم-روی-چیپ است.
تبلیغات

این دو مادربورد از SoC سری Athlon و APU سری Sempron پشتیبانی می‌نمایند. در واقع وجود این APUهای پیشرفته به همراه پردازنده‌های گرافیکی سری R ترکیبی قدرتمند را به وجود آورده است که از DirectX 11.1 و Fusion Controller Hubs یا FCHها پشتیبانی می‌نماید و تا 50% نسبت به پلتفرم Brazos 2.0 قویتر است. موارد بالا به همراه مصرف بسیار کم انرژی AM1M-A و AM1I-A را به یک انتخاب ایده آل برای کامپیوتر های رومیزی و سیستم های سرگرمی خانگی تبدیل نموده‌اند.

asus-AM1I-A

استاندارد های پیشرفته به همراه ویژگی های انحصاری ایسوس

AM1M-A و AM1I-A از استاندارد های مهندسی بهره می‌برند. علاوه بر این ایسوس در این دو مادربورد از فناوری‌های انحصاری خود استفاده نموده است. ویژگی 5x Protection از قطعات حساس در برابر اتصال کوتاه، نوسانات الکترونیکی و دیگر خطرات مشابه محافظت می‌کند. همچنین این دو مادربورد از مدار رگولاتور پیشرفته DIGI+ VRM بهره می برند، که این مدار ضمن برق رسانی دقیق به بخش های مختلف مادربورد از لایه های محافظتی مختلف مانند جلوگیری از اتصال کوتاه RAM،جلوگیری از تخلیه الکترونیکی قطعات و همچنین خازن های جامد بسیار با کیفیت با طول عمر بسیار بالا و محافظ پورت های ورودی و خروجی در برابر عوامل خورندگی بهره می برند که این موضوع بالاترین میزان پایداری و اطمینان پذیری را فراهم می آورد.

از سوی دیگر وجود پورت های USB 3.0 که مجهز به فناوری UASP هستند، قابلیت نرخ تبادل اطلاعات را تا چندین برابر نسبت به دیگر مادربورد های فاقد این فناوری سریع‌تر می نماید که این موضوع به معنای صرفه جویی در زمان می باشد. بهره‌مندی از نسخه جدید UEFI BIOS ایسوس به همراه محیط جدیدی که کاربران به راحتی با آن ارتباط برقرار می نمایند و همچنین پکیج نرم افزاری AI Suite 3 دست کاربران را برای کنترل کامل این مادربورد ها کاملا باز می‌گذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات