اطلاعاتی منتسب به جی3 و جی‌پرو 3 لایت فاش شد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس یکی از منابع اطلاعاتی، وب‌سایت فون‌آرنا که پیش از این نیز اطلاعاتی را در مورد سایر تلفن‌های‌هوشمند ارائه کرده است، اطلاعاتی را از یک تلفن‌هوشمند متعلق به ال‌جی منتشر ساخته که گویا متعلق به پرچمدار آتی این کمپان یعنی جی3 است.
تبلیغات

این تلفن‌هوشمند با نام مستعار B2 شناخته شده و دارای کدهای LG-D851 و LG-VS985 است. نمونه ی دوم شاید متعلق به نمونه‌ی قراردادی مخصوص به Verizon باشد. این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2560 در 1440 و دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. براساس گمانه زنی‌های انجام شده و اطلاعات پیشین که در مورد جی3 منتشر شده است، می‌توان این اطلاعات را متعلق به پرچمدار آتی ال‌جی عنوان کرد. شایعات حاکی از آنند که ال‌جی در نسل جدید پرچمدار خود از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن qHD بهره خواهد برد. همچنین تصویری ثبت شده که منتسب به دوربین این تلفن‌هوشمند است و حکایت از استفاده از از سنسوری 13 مگاپیکسلی در جی‌3 دارد.

B2

اطلاعاتی از اپلیکیشن دوربین جی‌پرو 2 استخراج شده است که نشان‌دهنده‌ی وجود ابزاری با نام B2 است. این سند همچنین نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی از 4 رزولوشن توسط دوربین این تلفن‌هوشمند است که در میان این اعداد، رزولوشن 2560 در 1440 جلب نظر می‌کند.

B1Lite

اطلاعات دیگری نیز از وجود یک ابزار با نام B1lite منتشر شده است که به احتمال زیاد متعلق به جی‌پرو 2 لایت است. کد مورد استفاده برای این نمونه نیز LG-D631 و LG-VS880 هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات