تلویزیون‌های نزدیک به 4K شارپ با قیمت پایه 2500 دلار روانه بازار شدند

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه نمایشگاه CES 2014 مدت زیادی است که به پایان رسیده اما برخی دستگاه‌های معرفی شده طی آن اکنون به مرحله عرضه عمومی و آماده برای سفارش رسیده‌اند. نمونه بارز این موضوع، سری محصولات +Quattron شارپ است که جزئی از خط تلویزیون‌های 2014 AQUOS بوده و از آخرین و مهم‌ترین تکنولوژی‌های شارپ نظیر پلتفرم بازنگری شده SmartCentral بهره می‌گیرد.
تبلیغات

 اگرچه پلتفرم SmartCentral ویژگی جالب توجهی است اما جالب‌ترین خصوصیت این تلویزیون محسوب نمی‌شود. در حقیقت وجه تمایز این تلویزیون، تکنولوژی +Quattron شارپ است که کمپانی سازنده آن را بعنوان مکانیزمی تعریف می‌کند که بر اساس آن، دستگاه توانایی دریافت سیگنال‌های 4K و پخش آن با کیفیت نزدیک به 4K و در رزولوشن تاثیرگذار 3840 در 2160 را داراست.

شارپ می‌گوید که چنین امکانی به لطف قابلیت Revelation Upscaler این شرکت فراهم شده که با استفاده از آن محتوای HD برای صفحات‌نمایش با رزولوشن بالاتر بهینه می‌شود تا تصویری بهینه‌تر و زنده‌تر بدست آید. شارپ می‌گوید که با تولید تلویزیون‌هایی با قابلیت +Q بر روی رزولوشن 1080p خواهد توانست قیمت‌گذاری را شکسته و به رقابت با سایر رقبای احتمالی بپردازد. در صورتی که به خرید یکی از تلویزیون‌های این سری شارپ ترغیب شده‌اید چند انتخاب در پیش رو خواهید داشت. این دستگاه‌ها در اندازه‌های 60، 70 و 80 اینچی عرضه می‌شوند که محدوده قیمتی 2500 تا 6000 دلار را رقم می‌زند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات