پازل بیست و نهم: دستمزد انجام کار | جایزه این هفته: یک دستگاه کامپیوتر بدون کیس HuntKey

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و نـــهـــــمــــیــــن قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و نهمین قسمت از «پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و هشت و یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، بین کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، یک دستگاه کامپیوتر بدون کیس HuntKey با ضمانت آونگ اهداء خواهد شد.

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم.در طول هفته گذشته نزدیک به ۶۲۰۰ نفر «پازل بیست و هشتم» شرکت کردند. اما پاسخ معما:

بدون توجه به سرعت جابه‌جایی، وقتی دو قطار به هم می‌رسند، هر دو فاصله یکسانی تا ایستگاه «الف» دارند.

کاربران زیادی به «معمای شماره بیست و هشت» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

اما برندگان خوش‌شانس «پازل بیست و هشتم» عبارتند از:

 آقای محمدابراهیم اعرافی، ۲۱ ساله از قم، لیسانس ریاضی آقای علی درانیان، ۱۸ ساله از تهران، دانشجوی سال اول مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار آقای محمد زمانی، ۲۱ ساله از قزوین، دانشجوی کارشناسی IT آقای ابراهیم عبدالهی، ۲۵ ساله از اهر، دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیزاسیون کشاورزی آقای مهیار مستوفی، ۳۳ ساله از شیراز، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد IT

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBA2000 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۲۹: جمعه ۱۶/اسفند/۱۳۹۲

(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

یک شرکت خدماتی، تصمیم داشت برای انجام کارهای متفاوت، به هر مرد ۴۵ دلار و به هر زن ۶۰ دلار پرداخت کند. در پایان مهلت تعیین شده، از میان ۳۵۵۲ متقاضی، تنها یک‌نهم مردان و یک‌دوازدهم زنان، موفق به انجام کارها شدند.

آیا می‌توانید تعیین کنید، این شرکت در مجموع چقدر باید به متقاضیان پرداخت کند؟

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمــــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #29در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمــا، نام و نام‌خانوادگی و شـمـاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید تا به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه کامپیوتر بدون کیس HuntKey امتحان کنید. انتخاب مادربورد، CPU و حافظه دستگاه، توسط شما انجام خواهد شد. این دستگاه علاوه بر صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف برق، به مانیتور LED-Full HD دارای درجه کیفیت +A، ساخت CMO (سومین تولید کننده مانیتور در جهان) نیز مجهز است.برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات