گزاش مالی هواوی: 34 درصد رشد سود خالص در سال 2013، بیشترین سود حاصل شده در طی چهار سال اخیر

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
شرکت چینی فناوری هواوی، دوشنبه گزارشی ارائه کرده که در آن به قویترین رشد سود خالص خود که طی ۴ سال اخیر به واسطه فروش تلفن‌های هوشمند حاصل شده پرداخته است.
تبلیغات

هواوی درکنار تولید تلفن‌های هوشمند، در زمینه تجهیزات شبکه نیز شناخته شده است. در حال حاضر هواوی دومین ارائه دهنده تجهیزات شبکه‌ و همچنین سومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است.

طبق آخرین گزاش‌ها، عایدی این کمپانی از قبال اپراتورهای چینی تلفن همراه‌ که در حال مهاجرت به شبکه نسل چهارم LTE هستند رشد رو به بالایی را تجربه کرده است. هواوی در حال از دست دادن بازار آمریکا است چرا که دولت این کشور به دلیل ترس از ربوده شدن اطلاعات و انتقال آنها به دولت چین، اجازه فروش تجهیزات مخابراتی هواوی را در آمریکا ممنوع کرده است.

هواوی سود خالص خود را در طول سال ۲۰۱۳ عددی معادل ۳.۳۸ میلیارد دلار اعلام کرده است. که ۳۴.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۲ رشد داشته است. بر این مبنی حاشیه سود خالص این کمپانی برای دومین سال متوالی افزایش یافته است.

هواوی اعلام که درآمد بالغ بر ۲۳۸ میلیارد دلار حاصل شده که انتظار می‌رود  تا پایان سال مالی حدود ۱۰ درصد افزایش یابد. همچنین این شرکت اذعان کرده که انتظار دارد در سال ۲۰۱۴ گزارش درآمد ۴۳۵ میلیاردی را اعلام کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات