نبرد اسمارت فون‌ها: تلفن منتخب کاربران در سال ۹۳ کدام خواهد بود

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته دور اول نبرد اسمارت‌فون‌ها را در زومیت برپا کردیم و در آن ۸ تلفن شاخص سال گذشته را در قالب یک جدول تک حذفی در مصاف یکدیگر قرار دادیم تا برترین تلفن از نگاه کاربران زومیت مشخص شود. امسال نیز قصد داریم نبردی مشابه را این بار با ۱۶ شرکت کننده برگزار کنیم تا کاربران به تلفن‌های مورد علاقه خود رای داده و محبوب‌ترین تلفن هوشمند را انتخاب کنند.
تبلیغات

 در نبرد اسمارت‌فون‌ها تلفن‌ها در قالب یک جدول تک‌حذفی و مشابه آنچه در مسابقات ورزشی شاهد آن هستیم روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. ما هر هفته دو نبرد که با شرکت ۴ تلفن شکل می‌گیرد را برگزار می‌کنیم و از هر نبرد نیز یک تلفن به مرحله بعدی صعود می‌کند.

ما ابتدا ۱۶ تلفن مطرح بازار را انتخاب نموده و سپس آن‌ها را سید بندی (SEED) کردیم. تلفن‌های اکسپریا Z2، اچ‌تی‌سی وان M8، گلکسی اس ۵، لومیا ۱۵۲۰، نکسوس ۵، گلکسی نوت ۳، جی ۲ ال‌جی و آیفون 5S را در سید ۱ قرار دادیم و تلفن‌های G6 هواوی، جی پرو 2 ال‌جی، لومیا ۱۰۲۰، بلک بری Z30، یوتافون، اسند Mate 2، وان مکس و موتو ایکس نیز در سید ۲ جای گرفتند. در نهایت نیز تلفن‌های سید ۱ و ۲ را قرعه کشی نموده و به ترتیب در مقابل یکدیگر قرار دادیم تا جدول مسابقات به این صورت،‌ شکل گیرد:

نبرد اسمارت فون ها

هر هفته دو تلفن را از دو سوی جدول در مقابل یکدیگر قرار می‌دهیم و کاربران نیز یک هفته زمان دارند تا به تلفن مورد نظر خود رای دهند. به این ترتیب پس از ۷ هفته قهرمان این دوره از مسابقه نبرد اسمارت‌فون‌ها مشخص خواهد شد.

در هفته اول، راند یک با نبرد دو تلفن نکسوس ۵ در مقابل وان مکس و راند پنجم با نبرد دو تلفن گلکسی نوت ۳ در مقابل لومیا ۱۰۲۰ برگزار می‌شود که به هر کدام در پست‌های جداگانه‌ای خواهیم پرداخت.

در نهایت نیز از تک تک شما کاربران فهیم زومیت تقاضا داریم که به محصولی رای دهید که از نظر شما نسبت به رقیب برتر است و سعی کنید تا جای ممکن به دور از تعصب انتخاب نمایید.

نبرد‌ها:

  • نبرد اسمارت فون‌ها، راند 1: نکسوس 5 در مقابل وان مکس
  • نبرد اسمارت فون‌ها، راند 5: گلکسی نوت 3 در مقابل لومیا 1020
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات