لومیا 930 احتمالا در کنفرانس بیلد معرفی نخواهد شد؛ آیا ویندوزفون 8.1 در اواخر اردیبهشت ماه برای بروزرسانی تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفون 8 در دسترس خواهد بود؟

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید کنفرانس بیلد روز چهارشنبه‌ی آتی برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود ویندوزفون 8.1 با ویژگی‌هایی جدیدی چون مرکز اعلانیه‌ها، دستیار صوتی هوشمند با نام کورتانا و تنظیم تصویر پس‌زمینه برای کاشی‌ها همراه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود تلفن‌‌های‌هوشمند لومیا 630 و 930 نیز در این کنفرانس معرفی شوند که شایعات جدید گویای موارد جدیدی است.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید اخیرا شایعات در مورد احتمال معرفی لومیا 630 به‌همراه لومیا 930 در کنفرانس بیلد مایکروسافت که چهارشنبه‌ی پیش رو برگزار خواهد شد، به گوش رسیده است. شایعات مطرح شده با ویدئوهایی از لومیا 630 نیز همراه شد که در بردارنده‌ی تصاویری از ویندوزفون 8.1 نیز بود. این تصاویر احتمال عرضه‌ی ویندوزفون 8.1 را به‌همراه این دو تلفن‌هوشمند، خصوصا لومیا 630 افزایش داده است. اما در عین حال اطلاعاتی در مورد لومیا 930 منتشر نشده است.

برخی دیگر از شایعات که جدیدا مطرح شده‌اند نیز حکایت از عدم معرفی این تلفن‌هوشمند در کنفرانس بیلد دارد که تا حدودی با عدم نمایش تصاویر و ویدئوهایی از این تلفن‌هوشمند هم‌خوانی دارد. براساس شایعات جدید، احتمال معرفی تلفن‌هوشمند رده‌پایین لومیا 630 در جریان برگزاری کنفرانس بیلد بسیار بالا است. اما همچنان انتظار می‌رود تا دو تلفن‌هوشمند لومیا در ماه آوریل ببینیم.

شنیده‌های جدید حکایت از این دارند که نباید انتظار داشت تا شاهد انتشار ویندوزفون 8.1 در مراسم روز چهارشنبه باشیم، اما احتمالا این سیستم‌عامل با تاخیر در 19  فروردین ماه معرفی شده و برای برورزسانی تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی مجهز به نسخه‌ی 8، از اواخر اردیبهشت ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات