تصاویر رندر شده و مشخصات فنی گلکسی تب 10.1 به بیرون درز کرد

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
چند روزی است که شایعات در باره نسل جدید تبلت‌های سامسونگ در سری Galaxy Tab 4 به گوش می‌رسد. ظاهراً سامسونگ در این نسل از صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برد. روز گذشته تصاویر رندر شده از تبلت ۷ اینچی از سری گلکسی تب ۴ به بیرون درز کرد و امروز نیز شاهد فاش‌شدن تصاویر گلکسی تب ۱۰.۱ به همراه مشخصات فنی آن هستیم.
تبلیغات

اکانت توییتر @evleaks که به افشاکننده مطمئن دنیای فناوری تبدیل شده است، امروز تصاویر مربوط به تبلت ۱۰.۱ اینچی از سری گلکسی تب ۴ را فاش نموده است. این تبلت از زبان طراحی گلسی تب پروهای سامسونگ بهره می‌برد؛ اما سخت‌افزار آن در مقایسه با سری Pro این شرکت ضعیف‌تر است.

از جمله مشخصات فنی منتسب به تبلت Galaxy Tab 4 10.1 می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 305 اشاره کرد. این تبلت همچنین از یک گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن WXGA یا ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل،‌ دوربین اصلی ۳ مگاپیکسل،‌ دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسل و حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد. سامسونگ طبق روال همیشه خود، درگاه میکروSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی را نیز در سری گلکسی تب ۴ قرار داده است.

گلکسی تب 4 10.1

تبلت‌های سری گلکسی تب ۴ از سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت و رابط کاربری TouchWiz UX استفاده می‌کنند.

در واقع سامسونگ طراحی ظاهری و رابط‌کاربری تبلت‌های گران قیمت PRO خود را در قالب سخت‌افزار ضعیف‌تر و از طریق سری گلکسی تب ۴ در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات