با کمک ابزار تازه مایکروسافت،‌ خود را برای مهاجرت از ویندوز XP آماده کنید

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویندوز کهنه سال مایکروسافت, یعنی XP آخرین نفس‌های خود را می‌کشد. تنها کمتر از یک ماه دیگر تا پایان عمر پشتیبانی رسمی مایکروسافت باقی مانده است و کاربرانی که هنوز هم تصمیم به مهاجرت نگرفته‌اند، باید خود را برای ارتقای سیستم‌عامل‌شان آماده کنند. چرا که پشتیبانی رسمی مایکروسافت از ویندوز، تا 8 آپریل پایان خواهد یافت. در این پست ما قصد معرفی ابزاری را به شما داریم که مایکروسافت آن را جهت انتقال‌ راحت‌تر فایل‌ها و تنظیمات ویندوز XP به ویندوز جدید تولید کرده است.
تبلیغات

 با پایان عمر پشتیبانی از یکی از محبوب‌ترین ویندوزهای مایکروسافت، کاربران چاره‌ای جز مهاجرت از این سیستم‌عامل در پیش روی خود نمی‌بینند. بنابراین اگر جزء کاربران قدیمی مایکروسافت هستید و هنوز تصمیمی جهت بروزرسانی سیستم‌عامل خود نگرفته‌اید، این ابزار برای شما طراحی شده است تا راحت‌تر نقل و انتقالات خود را انجام دهید و از خطرات عدم پشتیبانی مایکروسافت و یا قطع بروزرسانی سیستم‌عامل خود در امان بمانید. خطراتی که می‌تواند امنیت کامپیوتر شما را تا حد زیادی کاهش دهد و راه را برای ورود و یا تخریب باز کند. 

این ابزار ساده که در حال حاضر تنها نسخه دارای زبان انگلیسی آن منتشر شده است، با رابط کاربری روان و آسان، امکان انتقال تنظیمات اصلی و فایل‌های مهم شما به ویندوز بعدی که قصد مهاجرت به آن را دارید میسر می‌سازد. همچنین لازم به یادآوری است که نسخه‌های دیگر این ابزار با پشتیبانی از زبان‌های دیگر در ماه میلادی جاری در دسترس خواهند بود.

اگر مشتاق جابجایی هستید و می‌خواهید از این ابزار بهره مند شوید، پس لطفا سری به وبسایت WindowsXP بزنید تا این ابزار را به صورت رایگان دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات