تماشا کنید: تصاویر ویدئویی از ویندوزفون 8.1 و لومیا 630

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
افشای تصاویر مربوط به لومیا 630 همچنان ادامه دارد و این بار شاهد انتشار تصاویر ویدئویی از این تلفن‌هوشمند هستیم. ویدئوی منتشر شده از این تلفن‌هوشمند حاوی نکات جالب توجهی است که دید خوبی را از بروزرسانی ویندوزفون 8.1 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بسته بروز رسانی با نام Cherry Pink Blossom برای تلفن‌های‌هوشمند نوکیا منتشر خواهد شد.
تبلیغات

در ویدئویی اول که در پایین مشاهده می‌کنید، یک نگرش کلی از سخت‌افزار خارجی این تلفن‌هوشمند در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آن می‌توان به دوربین بدون فلاش پشتی اشاره کرد. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، می‌توان Action Center این سیستم‌عامل را ملاحظه کرد که کلیدهای فعال سازی بلوتوث، دوربین، تنظیم نور صفحه‌ی نمایش و فعال کردن بی‌سیم در آن قرار گرفته است.

در ویدئویی دوم نیز می‌توان به نحوه‌ی کارکرد تصاویر پس زمینه در ویندوزفون 8.1 اشاره کرد. پیش از این نیز شاهد انتشار اخباری در مورد امکان تنظیم و رویت تصویر پس زمینه با وجود نمایش کاشی‌ها بودیم، بطوریکه می‌توان تصویر پس زمینه‌ی انتخاب شده را در ورای پس‌زمینه‌ی کاشی‌ها نیز مشاهده کرد.

کنفرانس BUILD مایکروسافت چهارشنبه‌ی آتی برگزار خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها حکایت از معرفی ویندوزفون 8.1 در این کنفرانس دارد. همچنین انتظار می‌رود تا شاهد معرفی تلفن‌های‌هوشمندی نظیر لومیا 630 و 930 در این کنفرانس باشیم. لومیا 630 اولین تلفن‌هوشمند دو سیم‌کارته‌ی ویندوزفون خواهد بود.

نظر شما در باره لومیا ۶۳۰ و سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات