تصاویری از کینکت برای ویندوز منتشر شد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی کینکت برای ویندوز، تصاویری از این حس‌گر منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از این محصول در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.
تبلیغات

همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، سنسور کینکت برای ویندوز دقیقا مشابه کینکتی است که به‌همراه ایکس‌باکس وان عرضه شده، اما یکی از تفاوت‌های ظاهری مشهود روی آن، وجود واژه‌ی Kinect به تنهایی روی پنل جلویی دستگاه است. همچنین برخلاف نسخه‌ی مخصوص ایکس‌باکس که کلید پاور آن به شکل علامت شناخته‌ شده‌ی ایکس‌باکس است، این نسخه از کلید و در واقع نشان‌دهنده‌ی ساده‌‌ای بهره می‌برد.

علاوه بر خود سنسور، شاهد لوازم جانبی موجود روی آن نیز هستیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مایکروسافت سعی در جای‌دادن همه‌ی موارد در یک هاب داشته است، بطوریکه خروجی USB 3.0 برای اتصال به پی‌سی، ورودی از دستگاه و همچنین ورودی برق برای تامین انرژی این هاب جای داده شده است. در تصویر زیرین نیز آداپتور اصلی دستگاه را ملاحظه می‌کنید که انرژی مورد نیاز برای کار سنسور را تامین می‌کند.

KinectWinInt

همانطور که گفتیم انتشار چنین تصاویری نشان‌دهنده‌ی نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی این سنسور برای کاربران ویندوز است. اگر کینکت برای ویندوز همچون نسخه ایکس‌باکس موفق عمل کند، احتمالا شاهد پشتیبانی بازی‌های ویندوزی مختلف از این سنسور خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات