تصاویر منتسب به گلکسی‌تب 4 هفت اینچی فاش شد [بروزسانی]

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای ماه جاری شواهدی بدست آمد که نشان ‌می‌دادند، سامسونگ در حال طراحی و توسعه‌ی نسل جدید تبلت‌های خود تحت نام گلکسی‌تب 4 است. همچون نسل پیشین این تبلت‌ها که سال گذشته با نام گلکسی‌تب 3 در اندازه‌های 7، 8 و 10.1 اینچی به بازار عرضه شد، نسل جدید نیز با تبعیت از چنین فرم‌فاکتورهایی تولید خواهند شد که تصویر فاش شده منتسب به گلکسی‌تب 4 هفت اینچی گواهی بر اخبار پیشین است.
تبلیغات

بار دیگر EVLeaks@ تصویری افشا کرده است که منتسب به تبلت 7 اینچی جدید سامسونگ از سری گلکسی‌تب 4 است. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گلکسی‌تب 4 تا حدودی شبیه به گلکسی S5 است، بطوریکه حتی تصویر پس زمینه‌ی مورد استفاده در آن، این شباهت را دوچندان کرده است. گمانه‌ها حکایت از معرفی این سری از تبلت‌ها در 4 اردیبهشت ماه سال جاری دارد.

مطمئنا گلکسی‌تب 4 به اندروید کیت‌کت مجهز خواهد شد. براساس شایعات مطرح شده این تبلت با صفحه‌ی نمایشی با رزولوشنی 1280 در 800 پیکسل، دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی درپشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD عرضه خواهد شد. همچنین این تبلت از یک باتری 4,450 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

مطمئنا هر سه نمونه از سری گلکسی‌تب 4 قیمت متعادلی خواهند داشت، اما برای اطلاع دقیق از جزئیات این محصول باید به انتظار عرضه‌ی آن بنشینیم.

بروزرسانی:

EVLeaks@ پس از انتشار تصاویر و اطلاعاتی از نسخه‌ی مشکی گلکسی‌تب 4 هفت اینچی، تصویری دیگر از نسخه‌ی سفید رنگ این تبلت را منتشر ساخته است که نشان از عرضه‌ی زودهنگام این محصول دارد.

GalaxyTabWhite
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات