اولین تلفن‌هوشمند ۸ هسته‌ای اچ‌تی‌سی، دیزایر 616 خواهد بود

پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی درصدد اضافه کردن محصول دیگری به طیف تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده‌ی خود است. این کمپانی در نظر دارد تا Desire 616 با بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی را راهی بازار کند.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر شایعات مختلفی در مورد این تلفن‌هوشمند منتشر شده بود که نهایتا با انتشار اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی آن در بازار چین، وجود چنین تلفن‌هوشمندی تصویق شد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط Phonearena، این تلفن‌هوشمند با نام دیزایر 616 و با بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی در کشور چین به بازار عرضه خواهد شد و علت آن محبوبیت تلفن‌های‌هوشمند ۸ هسته‌ای در این کشور است.

اچ‌تی‌سی دیزایر 616 را با بهره‌گیری از مشخصاتی چون پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز که احتمالا قابلیت استفاده‌ی همزمان از هر هشت هسته را دارا است و 1 گیگابایت حافظه‌ی رم راهی بازار خواهد کرد. همچنین یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p و دوربین هشت مگاپیکسلی در پشت از سایر امکانات این تلفن‌هوشمند خواهد بود. دیزایر 616 به‌ترتیب دارای طول، عرض و ضخامتی برابر 142، 71.9 و 9.1 میلی‌متر خواهد بود. ضمنا این تلفن‌هوشمند 150 گرم وزن خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن‌هوشمند به‌همراه اندروید 4.2.2 رویت شده است که به‌نظر می‌رسد در زمان عرضه شاهد همراه شدن با اندروید 4.3 خواهیم بود.

اچ‌تی‌سی دیزایر 616 را در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و زرد به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز زمان دقیق عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند مشخص نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی رسمی آن باشیم. مطمئنا پس از عرضه‌ی دیزایر 616 در بازار چین، شاهد عرضه‌ی آن در بازار‌های جهانی نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات