بطور عجیبی ویندوز فون 8.1 فاصله زیادی تا نهایی شدن دارد

پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
WPCentral گزارش کرده، تیمی که بر روی هسته ویندوز فون ۸.۱ کارمی‌کند به تازگی کارخود را نهایی کرده و این درحالی است که تنها یک هفته تا Build 2014 زمان باقی‌ است و انتظار می‌رفت که نسخه جدید ویندوز فون در این رویداد رونمایی شود.
تبلیغات

طبق گزارش WPC، تیم تجربه مصرف کنندگان ویندوزفون، هنوز در حال کار بر روی مشکلات آن است و چند هفته‌ای زمان نیاز دارد تا آن‌ را آماده و برای تولید کننده‌گان سخت‌افزارهای تحت ویندوز فون ارسال کند.

اگر که این خبر صحت داشته باشد، بر خلاف انتظار، ویندوزفون ۸.۱ در Build 2014 معرفی نخواهد شد. شاید گوشی‌های مبتنی بر این نسخه از ویندوز فون چند هفته‌ای طول بکشد تا وارد بازار شوند، البته بیشتر به نظر می‌رسد که یک ماه یا بیشتر این زمان به طول خواهد انجامید، همچنین درصورت ارایه پیشنهاد از سوی توسعه دهندگان و تغییرات رسمی حتی می‌تواند این زمان را نیز طولانی‌تر کند. برای مثال لومیا ۹۲۰ نوکیا چهار هفته بعد از انتشار نسخه جدید سیستم عامل موبایل مایکروسافت، راهی بازار شد و همچنین اولین تلفن مبتنی بر ویندوزفون ۷، بعد از گذشت ۲ ماه از انتشار این سیستم عامل وارد بازار شد.

به نظر شما این تاخیرمربوط به عملکرد ضعیف این غول نرم افزاری است یا اینکه مایکروسافت سعی دارد تا نسخه‌ای کامل از ویندوز فون را ارایه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات