هر آنچه که مایلیم در ساعت هوشمند Moto 360 مشاهده کنیم

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از افراد شیفته ساعت هوشمند جدید موتورولا به نام موتو 360 شده‌اند. نه تنها این ساعت در تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی، خیره کننده ظاهر شده، بلکه پتانسیل فراوانی برای انجام کارهای گوناگون را دارد.
تبلیغات

به هر حال تا زمان معرفی رسمی این محصول نمی‌توان به طور دقیق در مورد مشخصاتش چیزی گفت. اما این بدان معنی نیست که گیک‌های خلاق تا آن زمان بیکار بنشینند. در ادامه به بررسی قابلیت‌های احتمالی این ساعت هوشمند می‌پردازیم که زایده ذهن خلاق دوستداران فناوری است.

حداقل، تا کنون می‌دانیم که ظاهر این ساعت بسیار ساده و شبیه به ساعت‌های کلاسیک و قدیمی است. اما، می‌توان قابلیت‌های بسیاری را در همین بدنه به ظاهر ساده پیاده سازی کرد. به عنوان اولین مثال، یک اپلیکیشن هواشناسی مخصوص ساعت هوشمند موتورولا در موتو 360 احتمالا ظاهری شبیه به تصاویر زیر داشته باشد:

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

چگونه یک ساعت هوشمند می‌تواند علاوه بر حفظ قابلیت اصلی خود که همانا نمایش زمان است، پیام‌های مختلف را نیز به نمایش بگذارد؟ تصاویر زیر به خوبی این موضوع را نشان می‌دهند:

به طریقه مشابه، اطلاعات مختلف نیز به روشی کاملا هوشمندانه قابل نمایش دادن در موتو 360 هستند. البته این بدان معنی نیست که ساعت هوشمند قرار است به طور کامل جایگزین گوشی‌های هوشمند شود؛ درست شبیه به Galaxy Gear سامسونگ، موتو 360 آمده تا نقش پل ارتباطی میان کاربر و گوشی هوشمند را ایفا نماید. با این اوصاف، دیگر نیازی نیست تا برای مشاهده پیام‌های مختلف بر روی گوشی، گوشی خود را از جیب خارج کرده و سپس به انجام کارهای گوناگون بپردازید. می‌توان بسیاری از عملیات گوناگون را با استفاده از ساعت هوشمند نیز به انجام رساند:

5

به احتمال زیاد، قابلیت پخش موسیقی با استفاده از سرویس‌های استریمینگ مانند اسپاتیفای، سانگزا یا پاندورا نیز در موتو 360 وجود خواهد داشت:

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

شما در مورد طراحی و قابلیت‌های این محصول چه نظری دارید؟

منبع androidpit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات