HTC One جدید در دو نسخه Google Play با اندروید خالص و Developer Edition نیز عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
آیا شما نیز از کیفیت ساخت خارق‌العاده و بدنه‌ی تماما آلومینیوم HTC One جدید مدهوش شده‌اید، اما از آن دسته افراد هستید که علاقه‌ای به Bootloader قفل‌ شده در این گوشی‌ها ندارند؟ آیا در زمره‌ی افرادی هستید که نسخه‌ی خالص اندروید را بر رابط کاربری Sense 6 ترجیح می‌دهند؟ پس خبر خوبی برای شما داریم؛ پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه‌ی Developer و Google Play نیز عرضه خواهد شد.
تبلیغات

 نسخه‌ی Developer همان دستگاه اصلی قابل دریافت با قرارداد اپراتورها است که البته از نظر سیم‌کارت آنلاک بوده و همچنین شما قادر خواهید بود هرگونه رام یا نرم‌افزاری را بر روی آن فلش کنید. نسخه‌ی گوگل پلی نیز همانگونه که انتظار می‌رود تمامی مزیت‌های رابط کاربری سنس 6 را رها کرده و نسخه‌ی نسبتا دست‌نخورده و خالصی از اندروید 4.4.2 بر روی آن قرار دارد. دلیل ذکر کلمه ی نسبتا در جمله‌ی پیشین آن است که اندروید خالص نسخه‌ی گوگل پلی این دستگاه برای بهره بردن از ماژول دو دوربینه‌ی آن اصلاح شده و از APIهای اچ‌تی‌سی به این منظور در آن استفاده شده است.

این گوشی هوشمند جدید که پرچمداران سایر شرکت‌ها را به چالش سختی دعوت می‌کند از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با تراکم پیکسل 440 پیکسل بر اینچ و پردازنده Snapdragon 801 بهره می‌برد که اطلاعات کامل در خصوص آن را از طریق وبلاگ‌نویسی زنده و خبر رونمایی آن به اطلاع شما رسانده‌ایم.

هر دو نسخه‌ی این دستگاه از همین امروز برای پیش‌سفارش در دسترس قرار دارند که عرضه‌ی نسخه‌ی Developer را خود سایت اچ‌تی‌سی با قیمت 650 دلار، وعرضه‌ی نسخه‌ی Play را گوگل با قیمت 699 دلار بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات