تصاویر جدید ساعت هوشمند Moto 360 اشاره به مدل‌های مختلف بند و جنس بدنه این دستگاه دارد

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هم‌اکنون نیز تصاویر نسبتا خوبی از ساعت هوشمند زیبای موتورولا دیده‌ایم؛ حداقل بیشتر از آنچه از G Watch ال‌جی تا کنون مشاهده کرده‌ایم. با این وجود هرچه ال‌جی به سمت ارائه جزئیات بیشتر پیش می‌رود موتورولا نیز برای نمایش دادن نتیجه‌ی زحماتش حریص‌تر می‌شود. اکنون می‌توانیم ساعت هوشمند Moto 360 را با جزئیات بیشتر، از جمله مدل‌های متنوع بند تولید شده برای آن شاهد باشیم.
تبلیغات

 موتورولا تا کنون چندین بار ذکر کرده که در ساخت ساعت هوشمند 360 خود از تجربه بدست آمده طی تولید و عرضه MOTOACTV بهره برده که البته در موارد متعددی این امر به وضوح دیده می‌شود. Moto 360 به روشنی بسیار زیباتر و ظریف‌تر است که البته ممکن است با مقایسه یک محصول با اهداف ورزشی و محصولی که کاملا حیطه‌ی مد و فشن را هدف قرار داده، بهبود بوجود آمده بسیار بدیهی به نظر رسد. همچنین احتمال می‌رود که امکان شخصی‌سازی ساعت Moto 360 فراتر از انتخاب‌های موجود برای بند آن نیز فراهم باشد چرا که قاب پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک‌های رنگی ساخته شده است. با توجه به تصاویر، این دستگاه در طرح‌های مختلفی با فلز تیره (شاید از جنس تیتانیوم) روشن (نقره یا کروم)، بند چرم، فلزی و لاستیکی عرضه خواهد شد.

Moto-360-01

نکته جالب توجه دیگری که از تصاویر بدست آمده استنباط می‌گردد، پیستون کناری ساعت است که می‌تواند همچون ساعت‌های کلاسیک عادی چرخیده و به تنظیم دستگاه بپردازد. موتورولا گفته است که این کمپانی، در تلاش بوده که دستگاهی را طراحی نماید که برای دوست‌داران ساعت‌های مچی کاملا آشنا و راحت به نظر رسد. در عین حال حدس این مساله که یک پیچ چرخان در کنار ساعت هوشمند دقیقا چه عملکردی را فراهم خواهد کرد دشوار است. 

Moto-360-04
Moto-360-05
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات