تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت تا ماه آینده نهایی می‌شود

دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا و مایکروسافت در شهریورماه تایید کردند که شرکت فلاندی با دریافت ۷.۲ میلیارد دلار به ردموندی‌ها واگذار می‌شود. حال گزارش شده که توافق دو کمپانی تا ماه آپریل نهایی خواهد شد و پس از آن، نوکیا بخشی از مایکروسافت به شمار خواهد رفت.
تبلیغات

انتظار می‌رود تا پایان ماه آپریل، کمپانی فنلاندی تولید کننده تلفن‌های هوشمند، بخش ابزارها و سرویس‌های خود را به مایکروسافت واگذار کند.

مایکروسافت و نوکیا در شهریور ماه سال گذشته اعلام کردند که به توافق رسیده‌اند تا با نوکیا به قیمت ۷.۲ میلیارد دلار به تصاحب مایکروسافت درآید. اما روند انتقال نوکیا به مایکروسافت هنوز کامل نشده است، اما براساس گزارش اخیر، قرار است تا ماه آینده کامل شود.

نوکیا اعلام نموده که این کمپانی هنوز تایید سازمان‌های مربوطه در آسیا را کسب نکرده است. البته نوکیا چراغ سبز کمیسیون تجارت اروپا و وزارت دادگستری ایالات متحده امریکا را کسب نموده است و انتظار می‌رود مراحل تایید دیگر سازمان‌های مرتبط را نیز کامل کند.

وقتی قرارداد نهایی شود و مراحل انتقال نوکیا به مایکروسافت به پایان رسد، مایکروسافت می‌تواند طراحی جدید خود را برای تولید تلفن‌های هوشمند خود آغاز کند و دیگر نیازی نیست تا برای تولید تلفن‌های هوشمند ویندوز فونی به نوکیا تکیه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات