فبلت 6.3 اینچی موتورولا در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ از راه می‌رسد

دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شایعه شد که موتوورلا در تلاش است تا یک فبلت ۶.۳ اینچی به نام XPlay را وارد رقابت با فبلت‌های همچون گلکسی نوت، اکسپریا Z Ultra یا G Pro کند. دیروز نیز شواهد تازه‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد این فبلت ۶.۳ اینچی در سه ماهه سوم امسال عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ظاهرا لنوو قصد ندارد مانع تولید محصولات از قبل برنامه ریزی شده موتورولا شود و علی‌رقم تصاحب این شرکت،‌ قرار است موتورولا بدون تغییر اساسی محصولات خود را طبق برنامه ریزی قبلی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ عرضه کند. این بدین معنا است که موتورولا طراحی xPlay را کامل خواهد کرد و آن را طبق برنامه روانه بازار خواهد کرد.

البته در  شایعات اخیر به نام xPlay اشاره نشده است و شاید محصول نهایی با نامی متفاوت روانه بازار شود. اگر این فبلت با صفحه نمایش ۶.۳ اینج راهی بازار شود تنها تلفن مطرح بزرگ‌تر از آن Xperia Z Ultra با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ است. برخی معتقدند که موتورولا سری جدیدی را به Droidهای خود اضافه خواهد کرد و نام آن را Droid Ultra یا شاید Droid Quantum خواهد گذاشت تا فبلت‌های این شرکت در یکی از این دو سری عرضه شوند.

موتورولا تا به امروز هیچ فبلتی تولید نکرده است. حتی تلفن‌های این شرکت به سایز ۵ اینچ رایج تلفن‌های اندرویدی نیز نرسیده‌اند.

حال باید منتظر عرضه این محصول به بازار باشیم تا ببینیم کاربران از فبلت موتورولا استقبال خواهند کرد یا این بازار همچنان تحت کنترل گلکسی نوت‌های سامسونگ قرار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات