تلفن New HTC One با قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
پنجم فروردین ماه کنفرانس معرفی تلفن جدید اچ‌تی‌سی برگزار می‌گردد و زومیت نیز پوشش کامل این رویداد که انتظار می‌رود در آن از تلفن New HTC One  رونمایی گردد را ارایه خواهد کرد. پیش از این، گالری تصاویر، ویدیو و مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرد، امروز نیز @evleaks قیمت این تلفن را فاش کرده است.
تبلیغات

شواهد نشان می‌دهند که تلفن جدید اچ‌تی‌سی از زبان طراحی نسل قبلی خود بهره می‌برد و کمپانی تایوانی تولید کننده آن این بار از یک ماژول دو دوربینه در پشت دستگاه بهره برده تا تجربه متفاوتی را در عکاسی ارایه کند. ظاهرا اچ‌تی‌سی به بازخوردهای مشتریان خود توجه نموده و درگاه میکروSD را برای اتصال کارت حافظه خارجی به تلفن جدید خود افزوده است.

گفته می‌شود این تلفن همچون گلکسی اس ۵ و اکسپریا Z2 به پردازنده Snapdragon 801 تجهیز خواهد شد.

در سال گذشته بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که تلفن HTC One از نظر طراحی و کیفیت ساخت بهترین تلفن اندرویدی بازار بوده است، اما با این وجود، کاربران آنطور که باید و شاید از آن استقبال نکردند و همچنان بازار اندورید تحت کنترل سامسونگ قرار داشت. حال باید منتظر ماند و دید آیا امسال نیز سامسونگ با گلکسی اس ۵ خواهد توانست بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی را تحت سلطه خود بگیرد یا خیر. اما به نظر شما چرا اچ‌تی‌سی با تلفن One نتوانست موفقیتی را بدست آورد؟

اکانت توییتر evleaks، افشاگر معروف و مطمئن این روزهای دنیای فناوری اعلام نموده که تلفن جدید اچ‌تی‌سی با قیمت ۶۰۰ دلار بصورت غیرقراردادی و آزاد عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات