تصویر جدیدی از گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون سامسونگ با نام Ativ SE فاش شد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Ativ SE گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون جدید سامسونگ است که پیش‌تر نیز یک تصویر خبری از آن فاش شده بود و اطلاعاتی نظیر رابط کاربری و تجهیز آن به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی یا بزرگتر تمام اچ‌دی را نمایان ساخته بود. در تصویر فاش شده‌ی پیشین همچنین قابلیت تغییر اندازه کاشی‌های زنده نیز مشهود بود که یکی از ویژگی‌های نسخه GDR3 ویندوز فون 8 است. اکنون تصویر جدیدی از این گوشی هوشمند فاش شده که نمایانگر وجود مدل‌هایی با رنگ متفاوت از این دستگاه است.
تبلیغات

 گوشی Ativ SE تحت نسل چهارم شبکه مخابراتی ورایزون عمل خواهد کرد که احتمال استفاده از چیپ اسنپدراگون 400/اسنپدراگون 800 را در آن تقویت می‌نماید. بنچ‌مارک‌های بدست آمده به وضوح وجود تراشه‌ی اسنپدراگون 4 هسته‌ای را در این دستگاه تایید می‌کنند اما مدل دقیق تراشه‌ی اسنپدراگون بکار گرفته شده در آن همچنان نامشخص است.

Samsung ATIV SE Backs

همچنین گفته می‌شود که در این دستگاه شاهد استفاده از دو گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایت خواهیم بود. پیش‌تر تصور می‌شد که این گوشی مبتنی بر ویندوز فون در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی گردد، اما با گذشت این رویداد همچنان شاهد پرده‌برداری از Ativ SE نبوده‌ایم و تاریخ مشخصی نیز برای این مساله در دست نیست. با توجه به آغاز تولید گوشی‌های هوشمند ویندوز فون توسط تولیدکنندگان جدید در سه‌ماهه‌ی آینده، احتمال می‌رود که Ativ SE نیز در محدوده‌ی زمانی ماه آینده بصورت عمومی معرفی گردد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که این دستگاه تنها تحت انحصار اپراتور ورایزون عرضه گردد، اما در صورت کسب موفقیت، سامسونگ مسلما تلاش خود را برای گسترش محدوده عرضه‌ی آن به کار خواهد بست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات