کوالکام بصورت مبهم به تبلیغ HTC One جدید پرداخت

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
HTC تا کنون چشمه‌های فراوانی از نسل بعدی گوشی هوشمند One خود را رونمایی کرده است. حال به نظر می‌رسد کوالکام نیز با ارائه تیزر در حال ترویج و جلب توجه به این گوشی‌هوشمند جدید است. این اقدام کوالکام با توجه به بهره جستن HTC One جدید از یکی از SoCهای اسنپدراگون این کمپانی کاملاً معقول به نظر می‌رسد.
تبلیغات

 با وجود اینکه نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که HTC One جدید از کدام تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام در زمان عرضه به بازار بهره خواهد برد، اما احتمال زیادی وجود دارد که همچون آنچه در گلکسی اس 5 سامسونگ و اکسپریا زد2 سونی شاهد آن بودیم، قلب تپنده‌ی اسنپدراگون 801 با 4 هسته‌ی پردازشی را در پرچمدار جدید تولیدکننده تایوانی بیابیم.

به بیان خود کوالکام، HTC One 2014 یک "دستگاه شیک خوش‌ساخت قدرت گرفته از اسنپدراگون" است که باعث "ارتقاء تجربه شما از دستگاه‌های موبایل" خواهد شد. همچون HTC One مدل 2013، پرچمدار جدید نیز از طراحی با ساختار تمام فلزی بهره می‌برد که لفظ شیک و خوش‌ساخت را به حق شایسته‌ی توصیف آن می‌سازد. 

25 مارس معادل با ۵ فروردین روزی است که HTC سرانجام از پرچمدار کاملاً جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در همان روز اول در برخی بازارهای منتخب عرضه شود که احتمالاً بازار آمریکا نیز یکی از آن‌ها خواهد بود که در آن، ورایزون، اسپرینت و تی‌موبایل در عرضه قراردادی آن به AT&T خواهند پیوست. این موضوع به معنی یک برتری برای One جدید در برابر گلکسی اس 5 سامسونگ خواهد بود که در روز 11 آوریل روانه بازار خواهد شد؛ اگرچه از هم‌اکنون امکان پیش‌سفارش پرچمدار کره‌ای فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات