گلکسی اس 5 در زمان ورود به بازار ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی اس 4 خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
رسانه‌کره‌ای ZDNet تأیید کرده است که گلکسی اس ۵ در تایوان با قیمت  ۲۲٫۸۰۰ دلار تایوان که معادل ۵۴۰ یورو است، عرضه می‌شود. این بدین معنا است که گلکسی اس ۵ نزدیک به ۶۰ یورو ارزان‌تر از قیمت گلکسی اس ۴ در زمان ورود به بازار است.
تبلیغات

پیش از این شایعه شده بود که گلکسی اس ۵ با قیمت‌ ارزان‌تری نسبت به دیگر رقبای خود روانه بازار خواهد شد و این بار سامسونگ قصد دارد با رقابتی کردن قیمت‌ها در کنار امکانات جدید، نظر مخاطبین را به این تلفن جلب نماید.

اگر این قیمت‌گذاری در دیگر مناطق دنیا نیز رعایت شود، گلکسی اس ۵ نزدیک به ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی اس ۴ خواهد بود. گلکسی اس ۵ قرار است در ۱۱ آپریل یا ۲۲ فروردین ماه ۹۳ روانه بازار جهانی شود؛ اما هنوز این کمپانی قیمت دقیق محصول را فاش نکرده است.

همچنین انتظار می‌رود پیش‌فروش این تلفن دو هفته پیش از عرضه آن به بازار آغاز شود. در حال حاضر بسیاری از خرده فروشی‌های اروپا نام گلکسی اس ۵ را به لیست محصولات خود افزوده‌اند و همگی منتظر شروع زمان فروش این محصول هستند.

به نظر شما اگر سامسونگ این بار پرچمدار خود را با قیمت پایین‌تری عرضه کند، فروش بالاتری را تجربه خواهد کرد یا بدنه پلاستیکی و طراحی تکراری مانع آن خواهد شد؟

با تشکر از امیرحسین شیری بابت اطلاع‌رسانی از خبر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات