ساعت Moto 360 موتورولا به صفحه نمایش ۱.۸ اینچ همه-جهته مجهز شده است

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
هر روز اطلاعات بیشتری در باره ساعت‌های هوشمند معرفی شده در کنفرانس گوگل، منتشر می‌شود. یکی از این محصولات، Moto 360 است که به لطف استفاده از سیستم‌عامل Android Wear در کنار طراحی کلاسیک، ترکیبی از زیبایی،‌ مد و قابلیت‌های ابزارهای هوشمند را ارایه می‌کند. روز گذشته اطلاعاتی در مورد نحوه شارژ باتری موتو ۳۶۰ منتشر کردیم و حالا جزییات مربوط به صفحه نمایش آن منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

هنوز قیمت و زمان عرضه موتو ۳۶۰ مشخص نشده است. اما جیم ویکس در حساب گوگل پلاس خود جزییات بیشتری از  این ساعت هوشمند ارایه کرده است. او گفته است که ساعت موتو ۳۶۰ نه خیلی بزرگ است و نه کوچک. قطر صفحه نمایش این ساعت ۴۶ میلی‌متر است که معادل ۱.۸ اینچ خواهد بود. او اعتقاد دارد که استفاده از صفحه نمایش گرد با قطر ۱.۸ اینچ باعث می‌شود کارایی در کنار زیبایی حفظ شود. اگر سایز صفحه نمایش ساعت، بزرگ‌تر از این باشد ممکن است به استخوان‌های مچ دست برخورد کند و آزار دهنده شود و اگر کوچک‌تر از این شود امکان قرار گیری قطعات مورد نیاز ساعت هوشمند در دستگاه با مشکل روبرو خواهد شد.

ساعت موتو ۳۶۰ طوری طراحی شده است تا در مقابل نفوذ مایعات به داخل ساعت جلوگیری کند. اما هنوز مشخص نیست که ساعت هوشمند موتورولا تا چه حد در برابر نفود مایعات مقاوم است.

Moto360 band1

جیم‌ویکس تایید کرده که ساعت موتو ۳۶۰ فاقد دوربین است و موتورولا نیازی برای اضافه کردن آن به ساعت مچی احساس نکرده است.  

همانطور که روز گذشته در زومیت خواندید، موتو ۳۶۰ فاقد درگاه micro USB برای شارژ دستگاه است و موتورولا نیز روش شارژ این ساعت را فاش نکرده و آن را یک راز عنوان کرده است.

موتو ۳۶۰ قرار است با تمام ابزارهای اندرویدی مجهز به نسخه ۴.۳ به بالا جفت شود و کاربران مختلف قادر به استفاده از آن باشند.

صفحه نمایش ۱.۸ اینچ موتو ۳۶۰ طوری طراحی شده که به هر جهتی که بچرخد، ساعت یا تصویر را منطق بر آن بچرخاند تا کاربر همواره بهترین دید را نسبت به صفحه داشته باشد، چیزی شبیه به حالت افقی و عمودی در تلفن‌ها و تبلت‌ها اما در تمام زاویا.

کاربر همچنین می‌تواند بند ساعت موتورولا را عوض کرده و براساس سلیقه خود از یک بند مناسب بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات