آیا کروم‌بوک بعدی سامسونگ با پوشش چرم مصنوعی ارائه خواهد شد؟

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی از ارائه آخرین کروم بوک و کروم باکس سامسونگ گذشته است. آخرین کروم بوک این کمپانی در سال 2012 بعنوان اولین کروم‌بوک مبتنی بر پردازنده ARM عرضه شد. این دستگاه از پردازنده دو هسته‌ای Exynos 5 خود سامسونگ بهره می‌گرفت که در دستگاه نکسوس 10 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این دستگاه تجربه مناسبی را ارائه می‌داد و طرفدارانی را نیز برای خود بدست آورد. اکنون مدتی است که منتظر یک دستگاه جدید مبتنی بر کروم از سوی تولیدکننده مطرح کره‌ای هستیم و امروز فاش‌کننده معروف evleaks تصویری از قسمت پشتی این دستگاه فاش کرده که نشان از بهره‌گیری از پوشش چرم مصنوعی در این دستگاه دارد.
تبلیغات

اطلاعات دیگری نیز در خصوص این کروم‌بوک در وب‌سایت‌های خرده فروشی نظیر B&H تا کنون بدست آمده که حکایت از وجود دو مدل 2 و 4 گیگابایتی از این محصول داشته است. در تصویر فاش شده، لوگوی کروم به خوبی حکایت از قرارگیری این دستگاه در زمره کروم‌بوک‌ها داشته و از همان جنس چرم مصنوعی استفاده شده در گلکسی نوت 3، و تبلت‌های سری TabPRO و NotePRO سامسونگ که در ژانویه گذشته در نمایشگاه CES معرفی شدند بهره می‌برد.

هنوز نمی‌دانیم یک کروم بوک با پوشش چرم مصنوعی چگونه به نظر خواهد رسید اما همین موضوع در خصوص گلکسی نوت 3 در نهایت باعث خشنودی نسبی طرفداران سامسونگ شد. حال باید منتظر بمانیم تا پس از ارائه نتیجه نهایی بازخوردهای مربوط به چنین دستگاهی را مشاهده کنیم. دیگر مشخصات این کروم‌بوک بسیار مناسب به نظر می‌رسند. در قلب این دستگاه نسخه جدیدی از پردازنده‌ی اگزینوس سامسونگ قرار خواهد گرفت که 2 یا 4 گیگایت رم آن را همراهی خواهد کرد؛ همچنین در کروم‌بوک جدید سامسونگ باید انتظار صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را داشته باشیم. امید می‌رود در این دستگاه شاهد افزایش تراکم پیکسل نمایشگر نیز باشیم.

Samsung's Galaxy Note 3 design language marches on... pic.twitter.com/YpbfjeygfH— @evleaks (@evleaks) مارس 1, 2014

نظر شما در خصوص یک کروم‌بوک با جنس بدنه‌ی چرم مصنوعی چیست؟ آیا در صورت قیمت‌گذاری منطقی، این دستگاه خواهد توانست توجه شما را به خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات