پروژه گوشی ماژولار Ara گوگل در کنفرانس LAUNCH تشریح شد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با پروژه گوشی ماژولار Ara اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب نموده و مراسم معرفی آن برای کنفرانس توسعه‌دهندگان که در تاریخ 15-16 آوریل برگزار خواهد شد تنظیم شده است. خوشبختانه در کنفرانس تکنولوژی LAUNCH که به تازگی برگزار شده، یکی از اعضای تیم Ara بیست و پنج دقیقه را صرف صحبت در خصوص این مفهوم ماژولار نموده است.
تبلیغات

 این عضو تیم توسعه پروژه Ara حتی به توضیح نحوه جداسازی و جایگزینی قطعات دستگاه نیز پرداخته است. در این کنفرانس از عنوان Google Ara برای اشاره به این پروژه استفاده شده بود و ضمن آن گفته شد که این گوشی ماژولار در ابتدا در سه اندازه مینی (4 اینچ) مدیوم (زیر 5 اینچ) و بزرگ (فبلت) عرضه خواهد شد. ما هم‌اکنون می‌دانیم که گوگل تلاش دارد Ara را تا حد امکان ارزان نگاه دارد. آخرین اطلاعات بدست آمده در این خصوص حکایت از قیمت 50 دلاری اسکلت اصلی دستگاه که تمامی بخش‌های دیگر به آن متصل خواهند شد دارد.

در این ویدئو، عضو تیم Ara بیان می‌کند که پایه اصلی گوشی ماژولار احتمالا با قیمت 25 دلار به ازای هر واحد در دسترس قرار خواهد گرفت. این قسمت هیچ کاری جز قرار دادن تمامی قسمت‌های دیگر برای ایجاد امکان فعالیت انجام نمی‌دهد. گوگل فروشگاه اختصاصی Ara را بصورت رسمی برای عرضه و فروش ماژول‌های این دستگاه تاسیس خواهد کرد، اما انتظار می‌رود برخی خرده‌فروشی‌های دیگر نیز اقدام به ارائه ماژول‌ها و قطعات مربوطه نمایند. شما می‌توانید این ویدئو 25 دقیقه‌ای از کنفرانس را از این لینک مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات