سامسونگ تراشه‌ی 64 بیتی خود را تا انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
با خیز بسیاری از تولیدکنندگان تراشه‌‌های ابزار‌های موبایل برای تولید محصولاتی 64 بیتی، سامسونگ نیز در این حوزه به آرامی در حال فعالیت بوده و در نظر دارد تا محصول 64 بیتی خود را به‌عنوان قلب تپنده‌ی تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود به بازار عرضه کند.
تبلیغات

کیوشیک‌هونگ، قائم‌مقام بازاریابی تجارت LSI سامسونگ در مصاحبه‌ای که در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون انجام یافته است به این نکته اشاره کرد که این کمپانی تراشه‌ی 64 بیتی خود را تا انتهای سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد. وی اعلام کرده است که هنوز اکوسیستم مربوطه برای ارائه‌ی تراشه‌‌ها و سیستم‌های 64 بیتی آماده نیست، اما در زمان آماده شدن این پلتفرم سامسونگ تراشه‌ی 64 بیتی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. حضور در بازار تراشه‌های 64 بیتی اهمیت فراوانی دارد، از‌این‌رو سامسونگ در این زمینه بسیار فعال است.

وی به این نکته اشاره کرده است که تاخیری از جانب سامسونگ در جهت عرضه‌ی تراشه‌ی 64 بیتی روی نخواهد داد، به محض آماده بودن سیستم‌عامل و اکوسیستم اندروید کمپانی کره‌ای تراشه‌ی خود را عرضه خواهد کرد.

سامسونگ علاقه‌ی شدید به توسعه‌ی کسب و کار مربوط به تراشه‌‌های سری اگزینوس خود دارد و از این‌رو تلاش‌های فراوانی را نیز در جهت افزایش سهم این تراشه‌ها از بازار انجام می‌دهد. از‌این‌رو هونگ اعلام کرده است که تیم توسعه‌ دهنده‌ی تراشه‌ها و چیپ‌های این کمپانی به شدت در حال تلاش برای فراهم کردن امکان استفاده از این تراشه‌ها در حوزه‌های دیگری نیز هستند تا این تراشه‌ها را وارد حوزه‌های دیگری از مصرف نیز نمایند. وی به این نکته نیز اشاره کرد که مجاب کردن کاربران برای استفاده از این تراشه‌ها در قالب محصولاتی چون تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند در ابتدای کار بسیار سخت و دشوار است. هونگ همچنان به همکاری تنگاتنگ بخش توسعه‌ی تلفن‌های‌هوشمند و تیم توسعه‌ی تراشه‌های آن اشاره کرد. همچنین وی از عرضه‌ی محصولات در حوزه‌ی محصولات ارزن‌قیمت و میان‌رده‌‌ی سامسونگ خبر داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات